Tag Resultaten
Klaar Bavinck Group Director of Content Matter
In haar rol speelt ze een centrale rol in het verder vormgeven van Matters strategie en creatieve koers binnen het content- en retailmedialandschap.
Eefje Gubbens: Print is nog steeds booming bij Matter
Tijdens een aflevering van Marketing Report TV sprak Peter Wybenga met Eefje Gubbens over de ontwikkeling van het bedrijf en hun visie op contentmarketing
Matter verenigt labels en richt zich op merken en retailmedia
Matter werkt voortaan wereldwijd onder één naam. De labels MPG, SOCIAL.INC, Gicom en Matter New York verdwijnen
Chris Verhoef met 5 optimalisatietips voor AI-search
Chris Verhoef deelt 5 tips om te genoemd te worden in AI-search. Ontdek wat jij kunt doen om te optimaliseren voor AI-search.
Angelique de Hont: Content die raakt staat centraal bij Matter
Matter is actief in Nederland, België en de VS. Angelique de Hont zal regelmatig aanwezig zijn op de internationale vestigingen, waaronder die in New York
Angelique de Hont Managing Director Matter
De Hont was sinds 2022 COO bij contentmarketingbureau Matter
David Barens over de impact van AI op de marketingindustrie
David Barens is te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de impact van AI op de marketingindustrie.
ANWB kiest contentmarketingbureau MPG voor doorontwikkeling Kampioen
ANWB kiest na een pitch voor contentmarketingbureau MPG om het design van het ledenmagazine Kampioen over te nemen
Matter integreert labels MPG, SOCIAL.INC, Gicom en Matter New York
De groep heeft Marc Metekohy, mede-oprichter van a friend of mine en oud-partner Dept Agency, aangetrokken om deze profilering op tech kracht bij te zetten
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.
ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.
DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.
Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis