Tag Resultaten
Anouk Last: Goede content voelt gemaakt voor mensen, niet voor merken
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Anouk Last van LifeHunters.
[Content Marketing Awards 2024] Zilveren award B2B Content Marketing Programma - LifeHunters: Introductie Veilig Leren Lezen - Zoem
Groep 3-leerkrachten verdienen meer waardering: gemiddeld leren ze 1.000 kinderen lezen.
Lifehunters maakt vervolgcampagne Veilig Leren Lezen voor Zwijsen
Een klas van groep 3 van basisschool De Stappen in Tilburg nam deel aan een onderzoek waarbij de groepsdynamiek centraal stond. Tijdens dit experiment werd de onderlinge betrokkenheid getest toen een leerling aangaf moeite te hebben met lezen. De rest van de klas bood spontaan ondersteuning, wat de kracht van de groep benadrukte.
Laura Brown Senior Creative en Yara Vaartjes projectmanager LifeHunters
Laura werkte de afgelopen jaren als freelance socialmediaspecialist en creative. Yara heeft hiervoor gewerkt bij bureaus als Springbok en Eigen Fabrikaat 
LifeHunters ontwikkelt campagne voor uitgever Zwijsen
Ter gelegenheid van de Dag van de Leerkracht op 5 oktober en de lancering van de Veilig leren lezen Zoem-versie, heeft Zwijsen een video vrijgegeven
Alfred International ontwikkelt campagne 75e verjaardag Calvé Pindakaas
Ter ere van zijn 75e verjaardag trakteert Calvé de hele maand mei op een campagne die de rijke (reclame)historie viert. Wie is er niet groot mee geworden
LifeHunters ontwikkelt campagne ABN AMRO en STRAAT Museum over gelijke kansen
Bureau LifeHunters is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van concept en middelen van de campagne van ABN AMRO in samenwerking met STRAAT Museum
LifeHunters start als activatiebureau Maaslander
Vanaf 1 januari 2023 gaat LifeHunters een aantal activatiecampagnes voor Maaslander ontwikkelen
![]() Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
![]() Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
![]() Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager - Arnhem •HBO •32/40 uur
    
    Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal. 
    
    Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.
    
    ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.
    
    DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.
    
    Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis
 
	 
	