Tag Resultaten
Lemon Scented Tea organiseert sessie over merkgroei
Na Brands of the Night in oktober keert Lemon Scented Tea terug met het event: Thirsty for Total Brand Growth: How to give your brand its unique edge
Lemon Scented Tea ontwikkelt merkpositionering voor Cortina
De samenwerking omvat strategie, advertising en design, bedoeld voor zowel interne als externe communicatie.
Coca Cola Orange Cream | Corona | Make My Money Matter
[The International] Gijsbregt Vijn (Lemon) Scented Tea kijkt over de grenzen
Gijsbregt Vijn: Merken moeten hun verhaal waarmaken
Te gast bij Marketing Report Radio spreken we Gijsbregt Vijn over het belang van geloofwaardige merkcommunicatie in een tijd van dalend vertrouwen.
De kern van een merk kunnen vangen
We zijn een creatief bureau dat merken laat groeien. We noemen dit Total Brand Growth
[Buzz] Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea) Hoe zet je de brand noise-cancelling uit?
Laatst was ik op zoek naar een mooie, nieuwe koptelefoon. Zo’n koptelefoon met alles erop en eraan. Noise-cancelling, 8D surround sound en dan het liefst ook nog een beetje een compact modelletje
[Marketing Report TV] Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea) over merkgroei en customer experience
Gijsbregt Vijn, CEO van Lemon Scented Tea, is onze gast. In gesprek met Peter Wybenga en sidekick Elzemieke Olsthoorn vertelt hij over merkgroei en customer experience
Lemon Scented Tea inspireert in hartje Amsterdam met Brands of the Night
Achter de verbouwingen van de Eenhoornsluis in het centrum van Amsterdam vond op 15 oktober 2024 de Brands of the Night plaats bij Lemon Scented Tea.
[Column] Jasper Duijf (Lemon CXbyEX): Zet niet je klant, niet je medewerker maar je klantgerichte cultuur op 1
Klinkt misschien als een utopie, maar het is niet onhaalbaar wanneer je kiest voor een klantgerichte cultuur als fundament van je bedrijf.
Cortina en Lemon Scented Tea komen met niet te fotograferen e-bike
In de campagne zien we een Cortina fietser die op de vlucht is voor paparazzi en fans en heftige fotoflitsen.
[Interview] Jasper Duijf: Om loyaliteit te verdienen, moeten merken meer bieden dan alleen hoogwaardige producten en diensten
Jasper Duijf is Lead Lemon CXbyEX bij Lemon Scented Tea. We spreken hem over het belang van betrokken werknemers, hoe je als bedrijf of merk het vertrouwen wint van klant en medewerker, en zijn persoonlijke missie.
[Column] Jasper Duijf (Lemon CXbyEX): Boost je business door de klant- en werknemersbeleving te integreren in je merk
In de snelle en veeleisende wereld van vandaag staan merken voor de uitdaging om relevant te blijven
M100 Summer Edition 2024 | 26 juni
Deze feestelijke zomerse bijeenkomst van marketeers, bureaus en media wordt beslist legendarisch vanwege de introductie van één splinternieuwe M100 lijst, die geheel in het teken staat van MERKEN
[Interview] Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea): Let’s go is ons mantra; onverschilligheid onze tegenstander
Gijsbregt Vijn is de eigenaar en CEO van Lemon Scented Tea. We spreken hem over het creatieve bureau, over Lemon CXbyEX, trends en ontwikkelingen in de markt
[Vacatures] Lemon Scented Tea zoekt een Account Manager
Lemon Scented Tea is per direct op zoek naar Account Manager
Lemon Scented Tea trekt Jasper Duijf aan als Lead CXbyEX
Als Lead CXbyEX gaat Jasper samen met het team van Lemon aan de slag om vanuit de kern van het merk de klantbeleving naar een hoger niveau tillen
Marketing Report feliciteert alle partners met hun ADCN Lampen 2024
TBWA\NEBOKO, Ambassadors, Amp.Amsterdam, DEPT, Cheil, Joe Public en N=5 wonnen of waren betrokken bij 45 lampen
Lemon Scented Tea ontwikkelt Go Go Koala-campagne Ouwehands Dierenpark
De introductiecampagne richt zich met een muzieknummer op kinderen, in plaats van ouders
Lemon Scented Tea en Cortina introduceren De Reflection Ride
Cortina opent het fietsseizoen met een 10 meter lange spiegel, die als eerst te zien was op de eerste lentedag in Amsterdam
Lemon Scented Tea ontwikkelt campagne met pratende spiegelhangers voor Sunny Cars
Met de introductie van deze merkassets maakt Sunny Cars de eerste stap van een functioneel, naar een emotioneel merk
Lemon Scented Tea en The Forward Club organiseren The 2024 Trend Forecast
Maar hoe speel je in op trends? En welke trends zijn in 2024 bepalend voor jouw merk of organisatie
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis