Tag Resultaten
Feyenoord kiest Zumub als partner in sportvoeding
De samenwerking ondersteunt spelers tijdens trainingen, herstel en wedstrijddagen en benadrukt het streven naar innovatie en gezondheid in de topsport.
Hoog Catharijne kiest Kumpany voor activaties
De samenwerking gaat van start met het Dribbelplein, een sportief programma op het plein tussen Utrecht Centraal en Hoog Catharijne.
Kumpany ontwikkelt festivalconcept Rabo Clubhuis voor Rabobank
Het concept is het nieuwe activatiehart van Rabobank op grote festivals en vormt het tastbare verlengstuk van de merkstrategie Onze Bank.
Kumpany ontwikkelt activatiecampagne voor Starbucks op DTRH
Tijdens het festival wordt een activatie gelanceerd waarin bezoekers op een bijzondere manier worden uitgenodigd om pauze te nemen.
Kumpany en De Speld ontwikkelen activatie voor Pathé de Munt
Hoe ver ga je voor ultiem comfort? In de activatie van Pathé, ontwikkeld door Kumpany in samenwerking met De Speld, wordt deze vraag beantwoord.
Kumpany creëert NS-ervaring met verhalen van reizigers
Merkactivatiebureau Kumpany heeft op 11 en 12 oktober 2024 op het Eendrachtsplein in Rotterdam een nagebouwde treincoupé geplaatst
Lotte van den Broek Creative Director bij Kumpany
Lotte van den Broek is gestart als de Creative Director bij merkactivatiebureau Kumpany en wordt hiermee eindverantwoordelijk voor de creatieve vloer bij Kumpany en onderdeel van het MT.
Kumpany en Volkswagen komen met podcast Oranje Comedy Buzz
Voor elke poulewedstrijd is er een nieuwe aflevering, zodat Oranjefans helemaal kunnen toeleven naar de volgende wedstrijd.
Kumpany en Validators lanceren marktbrede onderzoekspropositie voor effectiviteit merkactivatie
Reden voor merkactivatiebureau Kumpany en onderzoeksbureau Validators om de handen ineen te slaan en gezamenlijk een unieke onderzoekspropositie te ontwikkelen
NS kiest Kumpany voor merkactivaties
NS heeft voor Kumpany gekozen als bureau voor merkactivaties. Het bureau kwam als winnaar uit de bus na een intensief aanbestedingstraject
[Interview] Jasper Admiraal (Kumpany): Als merk raak en ontmoet je doelgroepen live vaak in het diepst van hun voorkeuren
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event
[Marketing Report Radio] Jan Paul de Wildt over GoodFellows
Jan Paul de Wildt is partner bij GoodFellows. We spreken hem over de start van GoodFellows en de herwaardering van de consument voor live-contact
Bureaus bundelen krachten en lanceren GoodFellows
TIG Sports, Kumpany, BetterMatter, Crewfood en Eventmakers bundelen hun krachten in GoodFellows
Maaike de Wildt Operations Director Kumpany
Maaike de Wildt is gestart als Operations Director bij merkactivatiebureau Kumpany. Zij was voorheen ruim acht jaar Operations & Projects Director bij Fitzroy Amsterdam. Zij volgt Noortje Jans op, en neemt samen met Wouter van Rijn (Strategy Director) en Auke van Rossum (Creative Director) plaats in de directie van het bureau, onder leiding van MD Jasper Admiraal
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD. We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte
Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis