Tag Resultaten
GoSpooky ontwikkelt social kerstserie de Etos Cadeaubus
Etos start deze feestdagen met de Etos Cadeaubus, een vierdelige social kerstserie die te zien is op Instagram en TikTok.
GoSpooky wint ZILVER bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
De campagne trapte af op de pagina’s van onze ambassadeurs. In hun dagelijkse vlogs verschenen mysterieuze, glowing lichten
Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars
De prijzen bekronen onderscheidend werk in contentmarketing en influencermarketing, in zowel campagnerubrieken als bureaucategorieën.
GoSpooky wint GOUD bij Influencer & Content Marketing Awards 2025
Tijdens Ramadan lanceerde Andrélon samen met GoSpooky “Andrélon Iftar”, waarbij haarverzorging opnieuw werd gepositioneerd als self-care en identiteit
AXE Fine Fragrance
Voor de lancering van AXE Fine Fragrance in Nederland kozen we voor een radicale aanpak: 100% paid, 0% organic.
KLM x Sander
KLM wilde de menselijke kant van een organisatie met meer dan 30.000 medewerkers zichtbaar maken.
Andrélon - Haarkriebelen
We maakten gebruik van een cultureel moment, Koningsdag, op een gedurfde, brutale en glamoureuze manier die perfect aansluit bij Andrélon's socialstrategie.
Etos - Beauty in Real Time
We brachten Etos live in de feeds van hun doelgroep met “Beauty in Real Time”, een reeks interactieve livestreams die kijkers niet alleen producten liet ontdekken, maar ze er ook actief bij betrok.
Zeeman: In 't Mandje
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Zeeman: In 't Mandje
Zeeman x Bankzitters
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Zeeman x Bankzitters
Samsung Social Shopping
Influencer & Content Marketing Awards. ICMA 2025 - Samsung Social Shopping
GoSpooky en Etos koppelen Insta-mijlpaal aan luierdonatie
Modellen bepakt met Philips Airfryer-rugzakken verrassen foodies in de wachtrijen voor eetgelegenheden met vers bereide snacks uit de airfryer
Sink or Swim: Puck de Mol van Otterloo en Tristan Albers
Veel bureaus kiezen ervoor om starters meteen volop aan het werk te zetten, in de hoop dat ze blijven drijven.
GoSpooky en Etos lanceren VR-experience
Tijdens de feestdagen lanceert GoSpooky in een select aantal Etos-winkels een VR-experience, die klanten helpt ontspannen om de feestdagen door te komen
GoSpooky opnieuw in de prijzen bij de 14e Lovie Awards
GoSpooky, het creatieve bureau dat gespecialiseerd is in social media en digitale ervaringen, ontving dit jaar opnieuw zeven Lovie Awards voor campagne
DEPT, GoSpooky en Dentsu Creative winnaars TikTok Ad Awards 2024
Deze merken gaven een ware masterclass in hoe te slagen op TikTok en lieten de strategieën en advertentieformaten zien die tot uitzonderlijke resultaten leiden.
Rob Benjamens VIA Legend, Isabelle Dacz Most Valuable Player
VIA heeft op 3 september tijdens het Legend Diner in de historische Zuiderkerk in Amsterdam, Rob Benjamens tot de nieuwe Legend gekroond. Isabelle Dacz (Publicis Groupe) is uitgeroepen tot Most Valuable Player en Tristan Albers (Gospooky) is Rookie of the Year
Versuni en GoSpooky verrassen wachtende foodies in Amsterdam met Philips Airfryer snacks
Modellen bepakt met Philips Airfryer-rugzakken verrassen foodies in de wachtrijen voor eetgelegenheden met vers bereide snacks uit de airfryer
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis