Tag Resultaten

Gardeners ontwikkelt campagne Nationaal Warmtefonds

22-01-2025 | 08:00:00
Deze campagne is gericht op het vergroten van de bekendheid van het fonds en het informeren van huiseigenaren en Verenigingen van Eigenaars (VvE’s) over de mogelijkheden om hun woningen energiezuiniger en comfortabeler te maken met behulp van betaalbare leningen.

Gardeners en Natuurhuisje herlanceren campagne: Niet vliegen, wel landen

14-01-2025 | 15:03:00
Uit onderzoek van Natuurhuisje blijkt dat meer dan de helft van de Nederlanders die afgelopen jaar op vakantie zijn geweest het vliegtuig heeft genomen, ondanks dat ze weten wat de gevolgen hiervan zijn.

Gardeners ondersteunt Hands Off bij sharefundingcampagne

05-12-2024 | 17:20:19
Het plantaardige chocolademerk Hands Off is begonnen met een sharefundingcampagne om 1 miljoen euro groeikapitaal op te halen.

Gardeners ontwikkelt campagne zaak Bureau Clara Wichmann tegen Allergan

04-12-2023 | 07:02:00
Een grootschalige zoektocht is gestart naar mensen die de mogelijk ziekteverwekkende implantaten van Allergan dragen of hebben laten verwijderen

Gardeners ontwikkelt jongerencampagne OBA weet raad

27-11-2023 | 07:00:00
De Openbare Bibliotheek Amsterdam (OBA) staat bij jongeren vooral bekend als plek om te studeren, maar de bibliotheek heeft veel meer te bieden

Natuurhuisje wint eerste MediaTestTaart van 2023

21-02-2023 | 13:40:00
Elk half jaar reikt MediaTest de MediaTestTaart uit aan een organisatie of persoon die er in de Nederlandse media uitspringt


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.