Tag Resultaten
Roderick Cremers heft Fresh Bridge op
Wat ook niet zo vaak gebeurt, is dat bureaus eenvoudigweg worden opgeheven. Maar dat is wat Roderick Cremers heeft gedaan met Fresh Bridge
VENGEAN ontwikkelt merkactivatie Bakkerij 't Stoepje
Bakkerij ’t Stoepje versterkt haar merkpositie op Nederlandse markten met een reeks campagnes gebaseerd op een centraal communicatieconcept.
[Content Marketing Awards 2024] Fresh Bridge: Op zoek naar de snelste!
Snelheid zit in onze (glas)vezels, en met "Op zoek naar de snelste" laat DELTA zien dat het elke vorm van snelheid omarmt.
[Whitepaper] Fresh Bridge: Playbook Generatie Alpha
Om de trends van morgen te ontdekken, zullen we moeten kijken naar de jongste doelgroep: Generatie Alpha
The Fresh Social Update #4: Non-skippable ads op Insta, TikTok Search, Whee en pins delen
Binnen de Fresh Social Update worden maandelijks 4 á 5 features gedeeld, die gelanceerd zijn of welke voorzichtig getest worden
The Fresh Social Update #3: Aanpassingen algoritme Insta, TikTok collab-functie en meer
Binnen de Fresh Social Update worden maandelijks 4 á 5 features gedeeld, die gelanceerd zijn of welke voorzichtig getest worden
The Fresh Social Update #2: AI-labels, Airchat & Social Gaming
Binnen de Fresh Social Update worden maandelijks 4 á 5 features gedeeld, die gelanceerd zijn of welke voorzichtig getest worden
The Fresh Social Update #1: 4 ontwikkelingen in social media
Binnen de Fresh Social Update worden maandelijks 4 á 5 features gedeeld, die gelanceerd zijn of welke voorzichtig getest worden
[Marketing Report Radio] Roderick Cremers (Fresh Bridge) over diepgaande relatieopbouw in reclame
Te gast bij Marketing Report Radio wijst hij op het belang van een tussenlaag tussen TVC en search, waar de emotionele connectie verder wordt opgebouwd
19 maart 2024 | Marketing Report Radio | San Fu Maltha | Michael Hekking | Willemijn van Hussen | Roderick Cremers
Marketing Report is een programma over creatie, media en data en is elke derde dinsdag van de maand te horen op de zakenzender New Business Radio. In Marketing Report ontvangen presentator Peter Wybenga en sidekick Bas Vlugt bepalende spelers uit de wereld van de marketingcommunicatie. Marketing Report wordt gemaakt in samenwerking met mediabureau ZIGT
[Interview] Roderick Cremers: Fresh Bridge combineert emotionele culturele insights om tot de kern van een strategie te komen
We combineren emotionele insights en culturele insights om echt tot de kern van een strategie te komen, die we creatief en effectief invullen
[Vacatures] Fresh Bridge zoekt een Video Content Creator Stagiair
Fresh Bridge is per direct op zoek naar een Video Content Creator Stagiair
[Vacatures] Fresh Bridge zoekt een Visual Design Stagiair
Fresh Bridge is per direct op zoek naar een Visual Design Stagiair
[Vacatures] Fresh Bridge zoekt een Social & Productie Stagiair
Fresh Bridge is per direct op zoek naar een Social & Productie Stagiair
Fresh Bridge ontwikkelt online contentstrategie DELTA-campagne glasvezelinternet
Fresh Bridge ontwikkelde de contentstrategie waarbij met het gezin uit de televisiecommercial invulling wordt gegeven wat je kunt met snel internet.
[CMTA] Fresh Bridge: Nutrilon
Nutrilon wilde een jaar lange content campagne die het totale verhaal en alle subonderdelen vertelde voor alle kanalen.
Fresh Bridge presenteert playbook Black Friday
Black Friday. Overgewaaid vanuit de VS waar het, de vrijdag na Thanksgiving, de traditionele aftrap is voor Holiday-season
ACM waarschuwt consumenten: eerst review checken, dan pas kopen
De Autoriteit Consument & Markt (ACM), de Consumentenbond, het Europees Consumenten Centrum (ECC), de Fraudehelpdesk en het Landelijk Meldpunt Internetoplichting (LMIO) van de politie trekken samen op in een campagne tegen oplichting en misleiding door webshops
[CMTA] Fresh Bridge - Olvarit Knijpfruit: Een fruitig feestje voor jouw kindje en de natuur
Olvarit is marktleider op het gebied van peutermaaltijden, maar in het knijpfruit segment niet
[CMTA] Fresh Bridge: Team Rens
Een shock ging door ons team na het horen van het nieuws: de man van Cristine (collega) heeft de meest progressieve vorm van MS
[CMTA] Fresh Bridge: Sanquin goes TikTok - Het werven van jonge donors
Bloed- en plasmadonors zijn gemiddeld 40+. Daarom is Sanquin gestart met een TikTok Always-On campagne om jongeren te bereiken
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis