Tag Resultaten
Fitzroy creatief bureau Corendon: afscheid Cor en Don,
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen
Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.
Fitzroy maakt VGZ-campagne over vooruitkijken in zorg
In de campagne staat ambassadeur zorgvernieuwing Eva Eikhout centraal. In beeld wordt de wereld om haar heen letterlijk opgebouwd
Higuita en Fitzroy vallen in de prijzen bij Ocean Outdoor
Tijdens een feestelijke awardshow in The Loft in Amsterdam heeft Ocean Outdoor de winnaars van de Digital Creative Competition 2025 bekendgemaakt
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.
Fitzroy ontwikkelt identiteit en communicatie voor Poows
Poows richt zich op het toegankelijk maken van voedingssupplementen en dagelijkse medicijnen voor honden en katten.
Anne-Marie Twigge: Meer betekenis in een gebroken wereld
Volgens Ipsos Global Trends 2025 daalde het optimisme over "jij en je familie" in één jaar met zeven punten.
Jur Baart: Zonder juniors hebben we straks geen seniors meer
Ons vak zit in een stormachtige periode waarbij het steeds lastiger wordt voor net afgestudeerden om te starten bij een creatief strategisch bureau
Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums
De Nederlandse ondernemer Chris Oomen presenteert een internationale parfumlijn onder de merknaam Christian Alexander
Jur Baart: Het ideale bureau
Het ideale bureau bestaat niet. Maar als je nu bezig bent om je bureau te transformeren dan zou ik echt die twee assen gaan embedden in je bureau
Fitzroy: spel groeit uit tot kern van merkbeleving
In een wereld vol prikkels en notificaties verlangen consumenten echter naar diepere verbinding en een gevoel van belonging.
Anne-Marie Twigge: Paltrow’s plottwist
Een schandaal dat de wereld rondging, werd een meesterlijke marketingzet toen Astronomer Gwyneth Paltrow inhuurde als very temporary spokesperson
Waarom we onze dochters offline moeten leren leven
Waarom we onze dochters offline moeten leren leven. Over social media, algoritmes, marketingverantwoordelijkheid en vrouwelijke rolmodellen (en wat merken daarmee kunnen)
Fitzroy ontwikkelt Campina Br(e)akfast Barn op Lowlands 2025
Onder de titel Dive into summer introduceren ze de L’OR Coconut Iced met een modieuze, sensuele stijl.
Anne-Marie Twigge: Gen Z wil voelen, niet scrollen
In 2025 is IRL (In Real Life) het nieuwe premium en merken die dat snappen, bouwen geen campagnes maar cultmomenten.
Fitzroy en Chuck Studios maken zomerfilm voor L’OR
Onder de titel Dive into summer introduceren ze de L’OR Coconut Iced met een modieuze, sensuele stijl.
Fitzroy ontwikkelt campagne voor thuisfitnessmerk Dreaver
Met een campagne waarin een vrouw op een loopband midden in haar woonkamer loopt, introduceert Dreaver zich aan het Nederlandse publiek.
Oma’s Soep en Fitzroy organiseren Een Tafel voor Twee
Op woensdag 4 juni organiseert Oma’s Soep een actie in samenwerking met honderd restaurants: Een Tafel voor Twee tegen Eenzaamheid.
Gewoon het roer stevig beethouden en gas op die lolly
Jur Baart: Fitzroy moest een bureau worden waarbij experimenteren een groot goed zou zijn
Fitzroy en LiveWall ontwikkelen game-ervaring voor Campina
Deze interactieve game laat kinderen op een speelse manier kennismaken met het boerderijleven. De digitale ervaring is ontwikkeld met Fitzroy en LiveWall
Doritos' Minecraft-portaal genereert miljoenen interacties
In samenwerking met United Playgrounds, Fitzroy, Livewall en Beyond werd een interactieve ervaring gecreëerd
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis