Tag Resultaten
The Account Academy start platform voor accountprofessionals
Community biedt project- en accountmanagers ruimte voor ontwikkeling
Jim Abbring: Pitches zijn geen paradepaardjes
Jim Abbring is Senior Creative bij het creatieve bureau finally an agency. We spreken hem over hoe finally an gency werkt, pitches en meer
Lisette Samplonius: Creatieve boost voor ECOstyle-campagne
Tijdens een uitzending van Marketing Report spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Lisette Samplonius van finally an agency, en Liesbeth Tol-Moeke
[Vacatures] finally an agency zoekt een Junior Content Creative
finally an agency is per direct op zoek naar Junior Content Creative - 32-40 uur per week
[Vacatures] finally an agency zoekt een Strategy & Copy Creative
finally an agency is per direct op zoek naar Strategy & Copy Creative - Medior | 32-40 uur per week
Lisette Samplonius: challenge every challenge
ECOstyle introduceert GazonMax, waarmee het gazononderhoud wil vereenvoudigen.
[Vacatures] finally an agency zoekt een Project Manager
finally an agency is per direct op zoek naar Project Manager - 32-40 uur per week
Finally an agency ontwikkelt campagne tegen stilte rondom babysterfte
Hierin doen ouders van overleden baby’s een oproep aan Nederland om vaker van zich te laten horen.
Finally lanceert campagne voor Stille Levens: Zwijg hen niet dood
Het doel van de campagne? De stilte rondom babysterfte doorbreken en zorgen voor erkenning van zowel de overleden baby’s als het ouderschap.
[Forum] Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus. So what?
De vraag van vandaag is gebaseerd op recent onderzoek van World Federation of Advertisers waaruit blijkt dat Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus.
[Forum] Jim Abbring (Finally an Agency): Tijd voor een GenAI-code?
Twee derde van de merken gebruikt GenAI, terwijl de helft een gebrek aan expertise en maturity ervaart
[Content Marketing Awards 2024] Finally: Codarts Student Life
Niemand zit te wachten op reclame, maar iedereen houdt van verhalen. Het Student Life-programma is Codarts' vangnet voor studenten
[Content Marketing Awards 2024] Finally: Laphroaig
De campagne "Laphroaig Strong Characters" brengt activatie, storytelling en culinaire kunst perfect samen.
Finally an agency verzorgt foodfotografie Avojoy
Finally is betrokken bij het foodbedrijf sinds de oprichting, ontwikkelde de visuele identiteit en is verantwoordelijk voor alle brand assets.
Finally an Agency ontwikkelt brandmovie voor whiskeymerk Laphroaig
Finally an Agency heeft in samenwerking met het whiskymerk Laphroaig een brandmovie ontwikkeld. Deze film, die de smaken van Laphroaig whisky weerspiegelt, neemt kijkers mee op reis door het landschap van het eiland Islay, waar de whisky zijn oorsprong vindt
Finally an Agency ontwikkelt ATL-campagne voor Fanta
Finally an agency ontwikkelde in opdracht van Coca-Cola een ATL-campagne voor Nederland en België.
STL kiest na pitch voor creatief bureau finally an agency
STL (Sectorinstituut Transport en Logistiek) is met finally an agency een tweejarige samenwerking aangegaan
Finally lanceert mini-docu bij tienjarig jubileum Codarts Rotterdam
Codarts Rotterdam viert het tienjarig jubileum van het Student Life-programma met een mini-documentaire, gecreëerd door finally an agency.
[Vacatures] finally an agency zoekt een Concept Creative (medior / senior)
finally an agency is per direct op zoek naar Concept Creative (medior / senior) 32-40 uur per week
[Vacatures] finally an agency zoekt een Project Manager (medior / senior)
finally an agency is per direct op zoek naar Project Manager (medior / senior) 32-40 uur per week
[The List] Finally an agency
Finally is een creatief bureau voor A-merken die een andere of duurzame koers willen varen, maar ook voor start-ups, challengers en dwarsdenkende MKB’ers.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis