Tag Resultaten
Finally an Agency viert 20 jaar met SPICECREAM
Het ijs staat symbool voor het creatieve contrast waarmee het bureau merken helpt veranderen en groeien.
Lisette Samplonius: Finally an Agency is spot on
Bas Vlugt sprak met haar over het twintigjarig bestaan van het bureau, het jubileumconcept SPICECREAM en hoe het vak zich in twee decennia heeft ontwikkeld
Strategische groei voor Finally an Agency
Het Rotterdamse bureau breidt het team uit met Björn van der Most, Senior Creative Strategist / Copywriter, en Jessica Looman, Jr. Content Creative.
Lisette Samplonius: Coca-Cola werkt al 20 jaar met ons
Finally an Agency viert dit jaar haar twintigjarig bestaan. Bas Vlugt van Marketing Report ging langs bij Lisette Samplonius in Berkel en Rodenrijs
Finally an Agency brengt Share a Coke van Coca-Cola tot leven met OOH specials
De campagne, gericht op Gen Z, draaide om het terugbrengen van offline momenten van verbinding in een tijd waarin digitaal contact vaak de boventoon voert.
Finally an Agency verstevigt directie met creatief en operationeel leiderschap
Creatief bureau Finally an Agency heeft Jim Abbring benoemd tot Creative Lead en Teun Noordijk tot Account & Operations Director. Beiden werken geruime tijd voor het bureau
[Vacatures] finally an agency zoekt een Senior Project Manager
finally an agency is per direct op zoek naar Senior Project Manager (32-40 uur per week)
[Vacatures] finally an agency zoekt een Creative Designer
finally an agency is per direct op zoek naar Creative Designer (32-40 uur per week)
The Account Academy start platform voor accountprofessionals
Community biedt project- en accountmanagers ruimte voor ontwikkeling
Jim Abbring: Pitches zijn geen paradepaardjes
Jim Abbring is Senior Creative bij het creatieve bureau finally an agency. We spreken hem over hoe finally an gency werkt, pitches en meer
Lisette Samplonius: Creatieve boost voor ECOstyle-campagne
Tijdens een uitzending van Marketing Report spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Lisette Samplonius van finally an agency, en Liesbeth Tol-Moeke
[Vacatures] finally an agency zoekt een Junior Content Creative
finally an agency is per direct op zoek naar Junior Content Creative (32-40 uur per week)
[Vacatures] finally an agency zoekt een Strategy & Copy Creative
Finally is per direct op zoek naar Strategy & Copy Creative (Medior | 32-40 uur per week)
Lisette Samplonius: challenge every challenge
ECOstyle introduceert GazonMax, waarmee het gazononderhoud wil vereenvoudigen.
[Vacatures] finally an agency zoekt een Project Manager
finally an agency is per direct op zoek naar Project Manager - 32-40 uur per week
Finally an agency ontwikkelt campagne tegen stilte rondom babysterfte
Hierin doen ouders van overleden baby’s een oproep aan Nederland om vaker van zich te laten horen.
Finally lanceert campagne voor Stille Levens: Zwijg hen niet dood
Het doel van de campagne? De stilte rondom babysterfte doorbreken en zorgen voor erkenning van zowel de overleden baby’s als het ouderschap.
[Forum] Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus. So what?
De vraag van vandaag is gebaseerd op recent onderzoek van World Federation of Advertisers waaruit blijkt dat Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus.
[Forum] Jim Abbring (Finally an Agency): Tijd voor een GenAI-code?
Twee derde van de merken gebruikt GenAI, terwijl de helft een gebrek aan expertise en maturity ervaart
[Content Marketing Awards 2024] Finally: Codarts Student Life
Niemand zit te wachten op reclame, maar iedereen houdt van verhalen. Het Student Life-programma is Codarts' vangnet voor studenten
[Content Marketing Awards 2024] Finally: Laphroaig
De campagne "Laphroaig Strong Characters" brengt activatie, storytelling en culinaire kunst perfect samen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.
Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis