Tag Resultaten
Fightclub doet activatie met Marketing250
Fightclub en Dutchfame hebben tijdens het M100 Event, dat op 3 december plaatsvond in theater PHIL Haarlem, een fan shop gebouwd.
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.
Fightclub start Growth & AI Survey voor 2026
De benchmark geeft inzicht in verschillen tussen koplopers en achterblijvers en laat zien waar kansen en knelpunten liggen.
Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line
M line heeft gekozen voor Total Design voor de ontwikkeling van de merkcampagne Get ready for greatness, die deze week van start gaat op televisie, online, out-of-home, print en radio.
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.
Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars
De prijzen bekronen onderscheidend werk in contentmarketing en influencermarketing, in zowel campagnerubrieken als bureaucategorieën.
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Fightclub en Google hosten FOMO-event in Brussel
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Cees Faes: Het kan wél (zeker met 1,8 miljoen op zak)
Een merk verkopen is knap, maar een gedachte verkopen, dat is hogere marketingkunde
Cees Faes: Maar Lode, Thijs, Erik en Andy doen het ook best goed hoor, mam.
Over mijn moeder en de Reclamebureau 100 van vorig jaar.
Cees Faes: Ik voel een afstand
Vanochtend om kwart over zes stond ik weer in de file. Niet omdat ik daar plezier in heb, ik heb geen fetisj voor remlichten
Dennis de Cat: Het kost meer als je niets doet
Het doel van het bezoek was het volledige bureau, van strategie tot studio, in vijf intensieve dagen transformeren naar een nieuwe manier van werken met AI
Rory Flynn: AI pakt vooral werk weg dat niemand zal missen
Rory Flynn, een van de toonaangevende AI-autoriteiten op het gebied van creative intelligence en generative workflows, was te gast bij Fightclub.
Cees Faes: Het wordt B. Maar dan met een beetje C. In de stijl van A
Eén van de inzichten die ik destijds tijdens mijn studie meekreeg en sindsdien dagelijks in de praktijk zie, is het verschil in machtsafstand
De Klimaatlaars
Om de abstracte waarde van het Waterschap tastbaar te maken, werd de ‘Klimaatlaars’ gelanceerd
Dennis De Cat: We zijn 99 procent klaar voor de toekomst
Marketing Report spreekt in Antwerpen met Dennis De Cat, CEO van Fightclub. Het bureau heeft vestigingen in zowel Antwerpen als Breda en telt in totaal 130 medewerkers
Bram Verbogt: Everything is fair in love and marketing
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Bram Verbogt
Cees Faes: Dit advies is echt cringe, zéro drip, nada skills
De Onderwijsraad heeft weer een rapport uit de printer laten rollen. Vijftig pagina’s foutloos Nederlands: puntkomma’s op de juiste plek, voetnoten om trots op te zijn.
Al 20 jaar in it to win it!
Bram Verbogt (43) viert zijn 20 jarig jubileum bij Fightclub. Marketing Report spreekt hem.
Cees Faes: Exit Porter, Enter het Zeskrachten Model
Er is al een tijdje een zesde kracht opgedoken die sterker is dan welke nieuwkomer of substituut ook.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dawn ontwikkelt merkstrategie en campagne voor Greenpeace
Greenpeace presenteert een merkcampagne die het werk van de organisatie breder en inhoudelijker in beeld brengt.
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis