Tag Resultaten
Dékuple Group neemt DotControl en Selmore over
Het creatieve bureau Selmore en het digitale bureau DotControl zijn voor de meerderheid overgenomen door de Dékuple Group, speler in datamarketing en communicatie
Selmore & DotControl lanceren game voor Škoda
Om de Škoda Elroq bekend te maken in Nederland is een activatiecampagne ontwikkeld: Elroq, paper, scissors!
Selmore komt met merkcampagne: maak een Bioscoopbon voor elke gelegenheid
De digitale versie van de Nationale Bioscoopbon heeft een update gekregen. Selmore ontwikkelde een campagne rondom de optie om de bon aan te passen
Selmore & DotControl winnen pitch Domino’s
Pizzaketen Domino’s heeft na een pitch gekozen voor een combinatie van Selmore en DotControl om de communicatiedoelstellingen te helpen behalen.
Dutch Digital Design verwelkomt ACE, Cut the Code, DotControl, Lava en Merlin Studio
Hiermee breidt de organisatie uit naar een collectief van 34 bureaus die samenwerken om elkaar te versterken
Selmore en DotControl aan de slag voor Expert
Creatief bureau Selmore en digitaal bureau DotControl ontwikkelen een campagne voor elektronicaketen Expert
[Interview] Ivar Schutte: Nationale Bioscoopbon personaliseert, digitaliseert en groeit tegen de stroom in
Ivar Schutte is algemeen directeur van de Nationale Bioscoopbon. In juni werd een vernieuwd concept met campagne gelanceerd waarbij de bioscoopbon voortaan gepersonaliseerd gemaakt kan worden. We spreken hem hierover en over andere ontwikkelingen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD. We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte
Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis