Tag Resultaten
Dékuple Group neemt DotControl en Selmore over
Het creatieve bureau Selmore en het digitale bureau DotControl zijn voor de meerderheid overgenomen door de Dékuple Group, speler in datamarketing en communicatie
Selmore & DotControl lanceren game voor Škoda
Om de Škoda Elroq bekend te maken in Nederland is een activatiecampagne ontwikkeld: Elroq, paper, scissors!
Selmore komt met merkcampagne: maak een Bioscoopbon voor elke gelegenheid
De digitale versie van de Nationale Bioscoopbon heeft een update gekregen. Selmore ontwikkelde een campagne rondom de optie om de bon aan te passen
Selmore & DotControl winnen pitch Domino’s
Pizzaketen Domino’s heeft na een pitch gekozen voor een combinatie van Selmore en DotControl om de communicatiedoelstellingen te helpen behalen.
Dutch Digital Design verwelkomt ACE, Cut the Code, DotControl, Lava en Merlin Studio
Hiermee breidt de organisatie uit naar een collectief van 34 bureaus die samenwerken om elkaar te versterken
Selmore en DotControl aan de slag voor Expert
Creatief bureau Selmore en digitaal bureau DotControl ontwikkelen een campagne voor elektronicaketen Expert
[Interview] Ivar Schutte: Nationale Bioscoopbon personaliseert, digitaliseert en groeit tegen de stroom in
Ivar Schutte is algemeen directeur van de Nationale Bioscoopbon. In juni werd een vernieuwd concept met campagne gelanceerd waarbij de bioscoopbon voortaan gepersonaliseerd gemaakt kan worden. We spreken hem hierover en over andere ontwikkelingen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026
LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.
Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis