Tag Resultaten

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

Wehkamp kiest na pitch voor Dawn

01-10-2025 | 10:00:00
Wehkamp heeft na een landelijke pitch gekozen voor bureau Dawn. Het resultaat is een merkplatform met de pay-off Altijd Wehkamp. Sinds 1952.

Lonneke van der Horst: klanten reageren positief op merknaam Ayvens

24-07-2025 | 12:35:00
In 2024 hebben LeasePlan en ALD Automotive hun merken gewijzigd in Ayvens. We spreken Lonneke van der Horst, marketing directeur van Ayvens Nederland hierover. Ayvens is (net als voorheen ALD Automotive) onderdeel van de Franse bank Société Générale

Eerste veertig bureaus voor ADNIGHT Amsterdam bekend

08-07-2025 | 11:33:16
Op 10 oktober openen onder meer DEPT, Monks, AI AM, 100%, Ace en Dawn hun deuren voor het publiek.

Dawn aan de slag voor Natwerk

16-06-2025 | 15:11:00
Creatief bureau Natwerk heeft Dawn geselecteerd als extern reclamebureau. De keuze volgt op een oriëntatietraject onder begeleiding van pitchconsultant Peter van Leeuwen van Leone BV.

Ayvens en Dawn zetten occasionlease Europees in

20-05-2025 | 14:36:40
Dawn ontwikkelde hiervoor de propositie en campagne Re-lease met Ayvens, die deze week van start gaat in Nederland en later in tien andere Europese landen.

Dawn en de Baak lanceren derde seizoen leiderschapspodcast

17-03-2025 | 14:35:35
In deze reeks staat intuïtie binnen leiderschap centraal. Met uiteenlopende gasten, van sporters tot advocaten en ondernemers, wordt intuïtie als vaak onderbelichte kwaliteit belicht. De podcast is nu te beluisteren via diverse kanalen.

Dawn ontwikkelt merkcampagne en rebranding voor vredesorganisatie PAX

28-10-2024 | 16:29:00
Vrede is niet vanzelfsprekend. Dat is het ook nooit geweest, maar sinds kort ligt het weer op ieders lippen. En dat is geen goed teken. Voor vredesorganisatie PAX was het daarom hoog tijd om de oude veren af te schudden en hun relevantie met een vernieuwd merk te benadrukken.

Dawn lanceert campagne: Kap Het Bostheater Niet

16-10-2024 | 12:45:00
Door het korten op subsidies zal het Amsterdamse Bostheater, zoals vele andere gezelschappen en podia, ermee moeten kappen.

[Interview] Justine Passera (De Baak): Nadenken alleen is niet genoeg

15-10-2024 | 11:28:00
De Baak heeft begin september zijn tweede campagne gelanceerd na een herpositionering in 2022. We spreken hierover met Justine Passera, marketing- en communicatiemanager bij De Baak.

Ik ervaar crisis-actie van Dawn richt zich op onderbelichte maatschappelijke problemen

26-09-2024 | 09:19:26
In reactie op de aankondiging van het willen uitroepen van een asielcrisis door kabinet-Schoof vraagt de actie Ik ervaar crisis aandacht voor andere crises

[Interview] Niek Kessels, Sharon de Graaf en Brenda Waegemaekers over de creatieve driehoek van Dawn

11-09-2024 | 17:41:00
Dawn profileert zich met een creatieve driehoek waar design, art direction en copywriting samenkomen. We spreken hierover met de driehoek zelf: Niek Kessels (Creative Director Design) Sharon de Graaf (Creative Director Art) en Brenda Waegemaekers (Creative Director Copy)

Dawn ontwikkelt campagne van de Baak met pleidooi voor intuïtie

02-09-2024 | 00:00:00
Het creatieve bureau Dawn heeft voor De Baak een vervolg op de campagne Stop. Dat geeft ruimte ontwikkeld. De campagne is gericht op voelen, een volgens de Baak belangrijk aspect van leiderschap

Springbok digitale en creatieve agency voor energieplatform Vandebron

02-07-2024 | 11:31:00
Duurzaam energieplatform Vandebron kiest vanuit de digitale en creatieve pitch met uiteenlopende gespecialiseerde bureau’s, twee keer voor Springbok

Dawn ontwikkelt merkcampagne voor Vandebron

11-06-2024 | 12:56:00
Energieplatform Vandebron lanceert een merkcampagne: 200.000 vandebronners willen vooruit. De campagne is ontwikkeld door creatief strategisch bureau Dawn

Jari Kloppenburg start bij Dawn als Strategy Director

05-06-2024 | 11:57:00
Na ruim 10 jaar verlaat hij SteamTalmark, waar hij onderdeel was van het managementteam en campagnes ontwikkelde

Springbok herintroduceert bureaunaam Dawn; David Snellenberg verlaat Springbok

29-05-2024 | 11:01:00
Springbok heeft de naam Dawn opnieuw in gebruik genomen voor het Nederlandse gespecialiseerde bureau met de focus op branding en creative consultancy. Op 29 september 2023 maakte Springbok bekend dat het de naam Dawn inwisselde voor Springbok

Dawn gaat verder onder de naam Springbok, Jurian van der Hoeven en Marjolein Huisinga gaan bureau leiden, andere rol Inge Ligthart

29-09-2023 | 08:00:00
Met de rebranding zet het de volgende stap als onderdeel van de internationale digitale en creatieve agency voor positieve groei

Vjèze Fur kookt bij Chez Springbok tijdens Adnight

25-09-2023 | 00:42:00
Ter gelegenheid van Adnight komt Vjèze Fur (Freddy Tratlehner, bekend van de Jeugd van Tegenwoordig) koken bij het digitale en creatieve bureau Springbok

[De Belofte 2023] Inge Ligthart over Leonieke Batenburg

01-08-2023 | 14:43:00
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Inge Ligthart is Leonieke Batenburg, Projectmanager bij Dawn


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist

05-11-2025 | 07:31:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.