Tag Resultaten
Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Project Manager
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Project Manager - 32u-40u · Amsterdam
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Social Media Manager
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Social Media Manager - Full-time / Part-time · Amsterdam
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Account Director
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Account Director (32- 40 uur per week) · Amsterdam
Bol kiest ook Crocodile Agency voor influencermarketing
De samenwerking maakt deel uit van de bredere marketingactiviteiten van bol, waarbij het merk met meerdere bureaus samenwerkt.
Robijn Quickwash
De campagne moet bereik genereren en spraakmakend zijn zodat de doelgroep over de nieuwe innovatie gaat praten.
Crocodile Agency start campagne Viper Hard Iced Tea
De zomercampagne van hard drinks merk Viper is gestart met een opvallende PR-actie, uitgevoerd door reclamebureau Crocodile Agency.
Crocodile lanceert Robijn-campagne met Bizzey en René Froger
Crocodile heeft een campagne ontwikkeld voor de introductie van Robijn Quickwash. Centraal in de campagne staat een speed-up versie van Wasmasjien uit 1985
Crocodile Agency aan de slag voor pladis
Het Turkse zoetwaren- en snackbedrijf pladis heeft Crocodile Agency gekozen als creatief bureau voor alle below the line activiteiten
Roorda ontwikkelt campagne IenW: Top, jij blijft Bob
Roorda Reclamebureau (Rabula Rasa) heeft een Bob-publiekscampagne gelanceerd onder de noemer Top, jij blijft Bob!
Crocodile Agency lanceert activatie: Tantu On The Tracks
Tijdens het ADE slaan GVB en Tantu Beats, de handen ineen voor een activatie aan boord van de ADE GVB-tram: Tantu On The Tracks
[Content Marketing Awards 2024] Crocodile Agency: Bram Krikke op het Doek
Wat krijg je als je Bram Krikke en Philips OneBlade, hoofdsponsor van het Rijksmuseum, bij elkaar in één ruimte zet?
Sophia Heemskerk en Pepijn van de Pol naar Crocodile Agency
Sophia Heemskerk, voorheen Glasnost, is gestart als de Managing Director en Pepijn van de Pol, voorheen GoSpooky, als Strategy Director bij Crocodile Agency.
Crocodile Agency ontwikkelt online campagne itsu Gyoza chicken teriyaki bao’buns
Crocodile Agency heeft de onlinecampagne ontwikkelt voor de lancering van itsu Gyoza chicken teriyaki bao’buns in de Nederlandse supermarkten
Crocodile Agency ontwikkelt campagne voor Bar-le-Duc
Met onder andere een merkvideo, die de positioneringsstrategie Dorstig naar Meer zichtbaar maakt, inclusief een retail winactie
Malibu en Crocodile Agency komen met carnavalscampagne
Carnaval komt eraan en Malibu speelt hierop in met een campagne, bedacht en ontwikkeld door Crocodile Agency
Bar-le-Duc kiest voor Crocodile Agency
Crocodile Agency ontwikkelt vernieuwde strategie, die Bar-le-Duc helpt een jongere doelgroep aan te spreken
Crocodile Agency ontwikkelt CGI-campagne voor Snelle
Ter ere van de release van zijn nieuwste album Achtentwintig heeft singer-songrapper Snelle de handen ineengeslagen met Crocodile Agency
Philips opent OneBlade pop-up tramstop Leidseplein
De scheer-, trim- en stylingtool Philips OneBlade kondigt een samenwerking aan met Bram Krikke en TikTok-barbier Reboir Kleijnhorst
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public wint pitch Almhof
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet
Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.
AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.
Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis