Tag Resultaten
[Interview] Jos van den Bergh (Creative Result Communication) over automotive marketing
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews
CRC en EDM werken samen aan salesconversie autobranche
Groei van marktaandeel is een belangrijke drijfveer voor automerken en dealerbedrijven. Autoverkoop aan bestaande klanten gebeurt doorgaans door de inzet van eigen data
Creative Result Communication trekt Raymond Ros aan
CRC meldt dat Raymond Ros per 1 November is aangesteld als Business Development Director. In deze rol gaat Ros de propositie van het bedrijf meer vormgeven en deze verder uitdragen naar de markt. Ros werkte eerder bij onder andere datatechnologiebedrijf EDM, dtc media en Sanoma
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager
Mediahuis is per direct op zoek naar Brand Manager - Maastricht
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Senior Creator Manager bij SPIL NEWS
Mediahuis is per direct op zoek naar Senior Creator Manager bij SPIL NEWS - Amsterdam
KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol
KVK en N=5 lanceren de volgende fase van Houvast voor Ondernemers, waarin twijfels en vragen van ondernemers centraal staan.
[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer
Ever Ready is per direct op zoek naar een Community Marketeer
DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis