Tag Resultaten
Cheil Benelux lead agency voor Nongshim
Centraal staat het thema ruimte: ruimte voor vrijheid, vooruitgang, het klimaat en voor elkaar.
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Account Director
Cheil Benelux is directly looking for Account Director - Fulltime - Amsterdam
Cheil Benelux ontwikkelt campagne voor D66
Centraal staat het thema ruimte: ruimte voor vrijheid, vooruitgang, het klimaat en voor elkaar.
[Vacatures] Cheil Benelux zoekt een Creatieve Content Creator (NL) – Social First
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Creatieve Content Creator (NL) – Social First - Fulltime - Amsterdam
Sanne Houterman: Succes op social vraagt lef en timing
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Sanne Houterman
Cheil ontwikkelt wereldwijde campagne voor Samsung AI Home
Het bureau is verantwoordelijk voor de creatieve lijn, de hoofdcommercial en de internationale uitrol.
[Vacatures] Cheil Benelux zoekt een Jr. Project Manager
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Jr. Project Manager - Fulltime - Amsterdam
Cheil UK ontwikkelt AI-marketingplatform samen met Spotlight
Samen ontwikkelen ze een platform dat inspeelt op de invloed van large language models (LLM’s) op merkzichtbaarheid.
Cheil en WWF lanceren AI-campagne tegen plasticvervuiling
In Seoul is een buitenreclamecampagne gestart waarin dieren verstrikt in plastic afval centraal staan.
Sanne Houterman Strategy Director bij Cheil Benelux
Ze neemt de strategische leiding van het bureau op zich en ontwikkelt de strategische aanpak voor alle klanten.
Cannes 2025: Daniel Samama & Tim de Waard over Cheil
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
Be More Challenger: Joost Hultink over WildRide
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger-merken van Nederland
[Vacatures] Cheil Benelux zoekt Retail Operations Manager
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Retail Operations Manager - (Fulltime) Schiphol
Cheil maakt van koning Piloot van Oranje
In aanloop naar Koningsdag nam Cheil Benelux op aanvraag van actualiteitenprogramma EenVandaag het imago van de koning eens kritisch onder de loep.
AKQA en TBWA winnen meeste Lampen bij ADCN Awards
Tijdens de 59e editie van de ADCN Awards zijn in Theater Amsterdam de meest opvallende campagnes en concepten uit het afgelopen jaar bekroond
Be More Challenger: Luci Santema over Ziemi
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger-merken van Nederland
[Forum] So Win: het begin van de wederopstanding van Nike?
Nike was als merk compleet de weg kwijt. Marktaandeel, beurswaarde, zichtbaarheid en bravoure smolten in de afgelopen jaren weg
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Strategy Director
Cheil Benelux is directly looking for Strategy Director - Full Time
Van challenger naar gamechanger: het succes van Secrid
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger-merken van Nederland
Cheil Benelux, DDB en DEPT in de prijzen bij Epica Awards 2024
De winnaars van de Epica Awards 2024 zijn bekend. DEPT, Cheil Benelux en DDB Amsterdam vallen in de prijzen.
In memoriam Dennis Hamakers: Strateeg met groot hart voor iedereen
Dennis Hamakers, Strategy Director bij Cheil Benelux, is op 23 november overleden. Hij werd 34 jaar.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis