Tag Resultaten
Sanne Houterman: Succes op social vraagt lef en timing
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Sanne Houterman
Cheil ontwikkelt wereldwijde campagne voor Samsung AI Home
Het bureau is verantwoordelijk voor de creatieve lijn, de hoofdcommercial en de internationale uitrol.
[Vacatures] Cheil Benelux zoekt een Jr. Project Manager
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Jr. Project Manager - Fulltime - Amsterdam
Cheil UK ontwikkelt AI-marketingplatform samen met Spotlight
Samen ontwikkelen ze een platform dat inspeelt op de invloed van large language models (LLM’s) op merkzichtbaarheid.
Cheil en WWF lanceren AI-campagne tegen plasticvervuiling
In Seoul is een buitenreclamecampagne gestart waarin dieren verstrikt in plastic afval centraal staan.
Sanne Houterman Strategy Director bij Cheil Benelux
Ze neemt de strategische leiding van het bureau op zich en ontwikkelt de strategische aanpak voor alle klanten.
Cannes 2025: Daniel Samama & Tim de Waard over Cheil
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
Be More Challenger: Joost Hultink over WildRide
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger-merken van Nederland
[Vacatures] Cheil Benelux zoekt Retail Operations Manager
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Retail Operations Manager - (Fulltime) Schiphol
Cheil maakt van koning Piloot van Oranje
In aanloop naar Koningsdag nam Cheil Benelux op aanvraag van actualiteitenprogramma EenVandaag het imago van de koning eens kritisch onder de loep.
AKQA en TBWA winnen meeste Lampen bij ADCN Awards
Tijdens de 59e editie van de ADCN Awards zijn in Theater Amsterdam de meest opvallende campagnes en concepten uit het afgelopen jaar bekroond
Be More Challenger: Luci Santema over Ziemi
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger-merken van Nederland
[Forum] So Win: het begin van de wederopstanding van Nike?
Nike was als merk compleet de weg kwijt. Marktaandeel, beurswaarde, zichtbaarheid en bravoure smolten in de afgelopen jaren weg
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Strategy Director
Cheil Benelux is directly looking for Strategy Director - Full Time
Van challenger naar gamechanger: het succes van Secrid
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger-merken van Nederland
Cheil Benelux, DDB en DEPT in de prijzen bij Epica Awards 2024
De winnaars van de Epica Awards 2024 zijn bekend. DEPT, Cheil Benelux en DDB Amsterdam vallen in de prijzen.
In memoriam Dennis Hamakers: Strateeg met groot hart voor iedereen
Dennis Hamakers, Strategy Director bij Cheil Benelux, is op 23 november overleden. Hij werd 34 jaar.
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Accounts Payable Specialist
Cheil Benelux is currently looking for Accounts Payable Specialist - Fulltime
[Be More Challenger] Mieke Verduijn over Peakz Padel
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger merken van Nederland
ADCN & Cheil Benelux presenteren Tech fuelled Creativity
Het seminar, dat op 14 november in het Sieraad plaats vindt, bevat talks van het NOC*NSF, Samsung en Tech kunstenaar Dries de Poorter.
[Forum] De moderniteit van vandaag zet bureaus onder druk. Hoe nu verder?
Met regelmaat vragen wij in de rubriek [Forum] bepalende spelers in de business naar hun mening over actuele zaken. Vandaag hebben we een serieus onderwerp: de toekomst ban de bureaubranche.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen
Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis