Tag Resultaten
Bravoure neemt Remco Frank aan als Creative Director
Remco zal zich richten op het verder doorzetten van de creatieve koers en groei die Bravoure als bureau voor ogen heeft
Bravoure ontwikkelt website voor Oude Kerk
De Oude Kerk lanceert een website in samenwerking met digitaal strategisch bureau Bravoure. Met dit digitale platform wil het museum de online zichtbaarheid vergroten en haar positie als hedendaags kunstinstituut verstevigen
[Column] Bravoure: Van briefing naar briljante briefing - tips en trucs
Managing partner Kim Krauwel en projectmanager Lisanne Simon bij Bravoure over de kracht van een goede briefing
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis