Tag Resultaten
[Vacatures] Born05 zoekt een Junior Designer - Utrecht
Born05 is per direct op zoek naar een Junior Designer - Utrecht
[Vacatures] Born05 zoekt een Junior Motion Designer
Born05 is per direct op zoek naar een Junior Motion Designer
[Vacatures] Born05 zoekt een Venue Manager
Born05 is per direct op zoek naar een Venue Manager · Utrecht
[Vacatures] Born05 zoekt een Project- & Trafficmanager
Born05 is per direct op zoek naar een Project- & Trafficmanager · Utrecht
[Vacatures] Born05 zoekt een Freelance Sr. Digital Projectmanager
Born05 is per direct op zoek naar een Freelance Sr. Digital Projectmanager
[Vacatures] Born05 zoekt een Senior Creative
Born05 is per direct op zoek naar een Senior Creative
Born05 lanceert digitaal high-fashion merk Reveals
Born05 lanceert high-fashion merk Reveals. Het modemerk trapt af met een eerste statement-piece, dat digitale personalisatie toevoegt aan kleding: de Reveals-sjaal. Elke sjaal is uniek en onthult persoonlijke informatie van degene die hem draagt
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis