Tag Resultaten
Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.
Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight
Het programma onderzoekt thema’s als creativiteit onder druk, inclusiviteit in media en authentieke representatie in campagnes.
Publicis: Meerderheid staat open voor inclusieve reclame
Publicis Groupe NL presenteert de tweede editie van het Brands, Pride & Advertising-onderzoek.
Tanya Leedekerken start bij Boomerang
Zij treedt toe tot het Executive Committee van Publicis Groupe Netherlands en rapporteert in haar rol aan Isabelle Dacz
ADsterdam verwelkomt duizend creatieven in Amsterdam
Het evenement werd georganiseerd door Publicis Groupe NL in samenwerking met ADCN en Soundsright.
Jordi van de Bovenkamp naar TBWA\NEBOKO
Jordi van de Bovenkamp naar TBWA\NEBOKO. Hij was drie jaar lang Executive Creative Director bij Boomerang
Publicis Groupe NL versterkt focus op merkactivaties
Publicis Groupe Nederland breidt in 2025 zijn activiteiten uit met een in-house Brand Activations-team.
ADsterdam Festival keert terug voor derde editie
Het creativiteitsfestival, een initiatief van Publicis Groupe, wordt georganiseerd in samenwerking met ADCN en Soundsright en richt zich op de gehele creatieve industrie.
Snoop Dogg feliciteert Publicis Groupe met mijlpaal
Publicis Groupe lijkt het jaar af te sluiten als de grootste holdingmaatschappij in de branche
Boomerang FT. lanceert Maritieme Studies Nederland voor instroom in de maritieme sector
Gen Z-agency Boomerang FT., onderdeel van Publicis Groupe, heeft Maritieme Studies Nederland (MSNL) gelanceerd om het imago van maritieme opleidingen te versterken
Adnight 2024 Report!
Afgelopen jaren ging ik alleen op pad maar dit jaar gaat voor extra plezier onze redacteur Daan Dekkers mee. Qua leeftijd sluit bij ook beter aan bij het ADNIGHT geweld dus nog leuker
Publicis x ADNIGHT 2024 | Creativiteit, inhoud en carrièrekansen
Onder het thema (B)Adnight kunnen bezoekers genieten van een mix van tattoos, tequila, en punk, maar ook deelnemen aan inspirerende sessies
Boomerang ontwikkelt OOH-campagne 50-jarig bestaan Volkswagen Golf
De campagne speelt zich af bij Rif010, de surfpool in Rotterdam, en markeert de lancering van de nieuwste versie van het Golf-model
Rob Benjamens VIA Legend, Isabelle Dacz Most Valuable Player
VIA heeft op 3 september tijdens het Legend Diner in de historische Zuiderkerk in Amsterdam, Rob Benjamens tot de nieuwe Legend gekroond. Isabelle Dacz (Publicis Groupe) is uitgeroepen tot Most Valuable Player en Tristan Albers (Gospooky) is Rookie of the Year
[Onderzoek] Merksteun aan LGBTQ+-gemeenschap zorgt voor spagaat
58,5 procent van het algemene publiek gelooft dat merken LGBTQ+ individuen vooral gebruiken om hun merkbeeld te versterken.
Soufiane Touzani headliner ADsterdam Festival
De tweede editie van het festival vindt vrijdag 5 juli plaats bij LIEF Amsterdam. Het volledige programma, vol met talks, panels, workshops en muziek, is nu bekend
ADsterdam Festival onthult tweede batch met namen
ADsterdam, opvolger van AmsterCannes, biedt inspiratie en creativiteit voor de Nederlandse advertising-industrie.
[RAW Countdown to Cannes] Alice Isakson, Boomerang
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor.
Heineken verlengt partnership met KNVB en komt met Oranjezomer-campagne
Heineken heeft zijn partnership met de KNVB met 5 jaar verlengd. De bierbrouwer is inmiddels 30 jaar partner van de voetbalbond
Albert Heijn verlengt sponsoring KNVB en lanceert EK-campagne
Albert Heijn en de KNVB werken al jaren samen aan campagnes rondom grote voetbaltoernooien en maatschappelijke projecten
Publicis en Boomerang onderzoeken rol van merken in LHBTQ+ inclusie voor ADsterdam
Om dit onderzoek tot een succes te maken, vragen ze iedereen deze survey in te vullen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis