Tag Resultaten
Dr. Oetker introduceert Club Suprema
Het concept, ontwikkeld door Being There en GroupM-onderdelen EssenceMediacom en StudioM, speelt in op de behoefte aan me-time onder millennials en Gen Z.
Nick Maas creative director Being There
Creatief bureau Being There verwelkomt Nick Maas als creative director.
Being There ontwikkelt campagne Unox Nieuwjaarsduik
Dit creatieve concept zet de 171 Nieuwjaarsduiklocaties – waarvan 154 in Nederland – op een unieke manier in de schijnwerpers.
BeingThere lanceert campagne voor Dr. Oetker - Big Americans
BeingThere lanceert de Big Americans campagne voor Dr. Oetker met als thema: Big Hunger, Big Americans.
Being There ontwikkelt campagne voor Unox Good Pasta
De campagne, die vooral op social media te vinden is, laat in een serie 6 seconden video's zien hoe het eraan toe gaat in menig studentenleven.
Ingrid Mostert van PROOF naar Being There, Robrecht Stoekenbroek MD
Met haar komst geeft Being There een extra impuls aan de groei van Being Here, het label voor interne communicatie, dat in 2022 werd geïntroduceerd
Being There ontwikkelt positionering en eerste campagne voor Crystal Clear
Being There ontwikkelde de positionering en campagne Alles is weer Crystal Clear voor Crystal Clear
Olivier Koning vertrekt bij Being There, Edward Stolze en Robrecht Stoekenbroek nemen waar
Olivier Koning vertrekt bij Being There, Edward Stolze en Robrecht Stoekenbroek nemen waar
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis