Tag Resultaten
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.
Dr. Oetker introduceert Club Suprema
Het concept, ontwikkeld door Being There en GroupM-onderdelen EssenceMediacom en StudioM, speelt in op de behoefte aan me-time onder millennials en Gen Z.
Nick Maas creative director Being There
Creatief bureau Being There verwelkomt Nick Maas als creative director.
Being There ontwikkelt campagne Unox Nieuwjaarsduik
Dit creatieve concept zet de 171 Nieuwjaarsduiklocaties – waarvan 154 in Nederland – op een unieke manier in de schijnwerpers.
BeingThere lanceert campagne voor Dr. Oetker - Big Americans
BeingThere lanceert de Big Americans campagne voor Dr. Oetker met als thema: Big Hunger, Big Americans.
Being There ontwikkelt campagne voor Unox Good Pasta
De campagne, die vooral op social media te vinden is, laat in een serie 6 seconden video's zien hoe het eraan toe gaat in menig studentenleven.
Ingrid Mostert van PROOF naar Being There, Robrecht Stoekenbroek MD
Met haar komst geeft Being There een extra impuls aan de groei van Being Here, het label voor interne communicatie, dat in 2022 werd geïntroduceerd
Being There ontwikkelt positionering en eerste campagne voor Crystal Clear
Being There ontwikkelde de positionering en campagne Alles is weer Crystal Clear voor Crystal Clear
Olivier Koning vertrekt bij Being There, Edward Stolze en Robrecht Stoekenbroek nemen waar
Olivier Koning vertrekt bij Being There, Edward Stolze en Robrecht Stoekenbroek nemen waar
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis