Tag Resultaten
Countdown to Cannes - Sindi Ibrisimovic, Alfred
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation
Countdown to Cannes - Vera Huizinga, Alfred
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation
OnSocial wordt vaste social partner voor Mora en Van Dobben
Snackmerken Mora en Van Dobben, beide onderdeel van Van Geloven, gaan een langdurige samenwerking aan met social- en influencerbureau OnSocial.
Paul van Kuilenburg: Chicken Licken | Toolstation | Hyundai
[The International] Boaz Disselkoen over Zijkant | PayPal | Lacoste. Marketing Report laat de Senior Brand Manager Drinks bij Kraft Hein aan het woord over internationale campagnes
Alfred lanceert ASN Bank-campagne Nu al zin in morgen
Met de merkbelofte Goed voor jou. Goed voor de toekomst richt ASN Bank zich op klanten die bewust willen omgaan met hun geld
Sabine van Pareren en Rosa Mulder versterken Alfred
Reclamebureau Alfred heeft het accountteam uitgebreid met Sabine van Pareren als Account Director en Rosa Mulder als Account Producer.
Alfred ontwikkelt campagne voor Allianz Direct
Na eerdere campagnes met onder meer meeuwen en een eekhoorn, stelen dit keer alpaca’s de show.
Longlisten SAN ABC Accenten 2024
In de volgende fase beoordeelt de ABC jury de door de longlist kandidaten aangeleverde whitepapers.
Alfred creëert sprookjesachtige campagne voor Simpel
De campagne, ontwikkeld door Alfred International, maakt een knipoog naar het sprookje Rapunzel
Finalisten Gouden Loekie bekend
De strijd om de dertigste Ster Gouden Loeki is losgebarsten met de bekendmaking van de finalisten.
Jochem Bron stapt na 15 jaar over van Alfred naar Somention
Met ruim twintig jaar ervaring binnen de creatieve industrie, brengt de Client Service Director veel kennis en expertise mee.
De genomineerden voor de Ster Gouden Loeki 2024 Q4
De Ster Gouden Loeki-genomineerden van het vierde en laatste kwartaal van 2024 zijn bekend.
[Vacatures] Freddy zoekt een Sr. Social Creative
Freddy is per direct op zoek naar Sr. Social Creative - Amsterdam
Alfred: Beste groente, fruit én brood commercial voor Lidl
Op 19 januari lanceert Lidl de door Alfred ontwikkelde marketingcampagne die groente, fruit én brood in de schijnwerpers zet. De campagne benadrukt de betaalbaarheid en kwaliteit van verse producten
Creatieven Sjors Roovers en Lex Segers keren terug bij Natwerk
Sjors Roovers en Lex Segers keren terug naar Natwerk, waar negen jaar geleden hun creatieve avontuur begon.
Alfred International wint ASN Bank pitch
De vorming van de ASN Bank gaat gepaard met de aanstelling van Alfred International als nieuw bureau, dat eerder al voor SNS werkte
Alfred en OnSocial ontwikkelen feestdagencampagne voor Mora
De feestdagen vormen het decor voor een viergangen-snackmenu, dat inspeelt op de behoeften van verschillende doelgroepen en aansluit bij Mora’s ambitie om snackmomenten te vernieuwen.
Leescoalitie en Alfred lanceren campagne Wie leest, heeft een goed verhaal
De campagne, ontwikkeld door reclamebureau Alfred, legt de nadruk op het belang van lezen en hoe dit verrijkt, inspireert en verbindt.
Grote Sinterklaas-campagnes Overzicht: het beste van 2024
Marketing Report verzamelt de beste Sinterklaas-campagnes van 2024
Co-creatie Alfred en Postcode Loterij bedankt deelnemers met zingende deuren
Eindejaarscampagne Nationale Postcode Loterij bezingt de kracht van samen
Lidl lanceert Sinterklaas-campagne met hulp van Alfred en Dylan Haegens
De campagne zet in op betaalbare speelgoedmerken zoals Lego, Paw Patrol, Barbie en Marvel.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis