Tag Resultaten
La Place en Jord Althuizen lanceren gezamenlijke menulijn
De eerste stap in deze samenwerking is de introductie van de Bang Bang Chicken Burger
Kruidvat en Armoedefonds slaan alarm over verzorgingsarmoede
Steeds meer Nederlanders kunnen zich geen verzorgingsproducten veroorloven. Dat blijkt uit de Verzorgingsarmoedebarometer van Ipsos I&O in opdracht van Kruidvat
fritz-kola lanceert cultureel platform op Best Kept Secret
Tijdens de elfde editie van Best Kept Secret heeft frisdrankmerk fritz-kola het culturele platform fritz-kolab gelanceerd.
ACE Social ontwikkelt social strategie voor Avis
Het bureau gaat content ontwikkelen die aansluit bij de Nederlandse cultuur en Avis moet positioneren als een opvallende speler binnen de categorie.
L’Oréal Paris en ACE PR lanceren campagne voor zelfliefde
L’Oréal Paris is gestart met een merkcampagne die jonge vrouwen aanmoedigt positiever naar zichzelf te kijken.
Samsung en Van Gogh Museum starten meerjarige samenwerking
Doel is om kunst en technologie samen te brengen en zo de bezoekersbeleving in het museum te verrijken.
ACE PR wint pitches voor L’Oréal Groupe, Paris en Garnier
Het bureau won drie afzonderlijke pitches eind 2024 en begin 2025. De samenwerking richt zich op corporate communicatie, merkcampagnes en duurzaamheid.
Bob Koigi: Hoe AI de toekomst van mode vormgeeft
ACE en WE Fashion kondigen de lancering aan van Lookgen.ai. De AI-tool is de afgelopen maanden succesvol getest en geïmplementeerd op de e-commerceplatforms
Magnum introduceert Double Hazelnut en Double Cherry
Magnum breidt zijn assortiment uit met de introductie van twee nieuwe varianten binnen de Utopia-lijn: Magnum Double Hazelnut en Magnum Double Cherry.
WE Fashion en ACE lanceren AI-tool voor stylingcontent
ACE en WE Fashion lanceren Lookgen.ai. AI-tool transformeert fashion contentcreatie
Big Mac-saus tijdelijk verkrijgbaar in fles bij McDonald’s
McDonald’s verkoopt een gelimiteerde flesvariant van de bekende Big Mac saus. De saus is exclusief beschikbaar in restaurants in Nederland
DJ Paul Elstak frontman in campagne Vegetarische Slager
In samenwerking met De Vegetarische Slager lanceert hij een remake van Rainbow in the Sky.
Martijn Jaartsveld Strategy Director ACE Media
In zijn functie richt hij zich op de strategische ontwikkeling van het bureau. Samen met Rutger Schouten vormt hij de dagelijkse leiding van ACE Media.
CZ kiest ACE als strategisch en creatief bureau
Zorgverzekeraar CZ heeft ACE aangesteld als strategisch en creatief bureau na afloop van een pitchtraject.
AKQA en TBWA winnen meeste Lampen bij ADCN Awards
Tijdens de 59e editie van de ADCN Awards zijn in Theater Amsterdam de meest opvallende campagnes en concepten uit het afgelopen jaar bekroond
Fritz-kola lanceert Koningsdagactie met Laser 3.14
Frisdrankmerk fritz-kola lanceert in samenwerking met streetartist Laser 3.14 een campagne rond Koningsdag, waarin verbondenheid centraal staat.
AKQA, Ace, TBWA en Happiness Amsterdam grote winnaars Dutch Creativity Awards 2025
AKQA, Ace en Happiness Amsterdam gingen er donderdag 17 april met de meeste en belangrijkste Lampen vandoor tijdens de Dutch Creativity Awards 2025
[Vacatures] ACE zoekt een Growth Marketeer
ACE is per direct op zoek naar Growth Marketeer - Full-time · Amsterdam
ACE PR ontwikkelt campagne voor ANWB Kinderfietsenplan
In samenwerking met ANWB heeft ACE PR een campagne ontwikkeld die aandacht vraagt voor het ANWB Kinderfietsenplan.
DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.
[Vacatures] ACE Media zoekt een Senior Media Strateeg
ACE Media is per direct op zoek naar Senior Media Strateeg - Full-time · Amsterdam
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis