Tag Resultaten
Samsung en Van Gogh Museum starten meerjarige samenwerking
Doel is om kunst en technologie samen te brengen en zo de bezoekersbeleving in het museum te verrijken.
ACE PR wint pitches voor L’Oréal Groupe, Paris en Garnier
Het bureau won drie afzonderlijke pitches eind 2024 en begin 2025. De samenwerking richt zich op corporate communicatie, merkcampagnes en duurzaamheid.
Bob Koigi: Hoe AI de toekomst van mode vormgeeft
ACE en WE Fashion kondigen de lancering aan van Lookgen.ai. De AI-tool is de afgelopen maanden succesvol getest en geïmplementeerd op de e-commerceplatforms
Magnum introduceert Double Hazelnut en Double Cherry
Magnum breidt zijn assortiment uit met de introductie van twee nieuwe varianten binnen de Utopia-lijn: Magnum Double Hazelnut en Magnum Double Cherry.
WE Fashion en ACE lanceren AI-tool voor stylingcontent
ACE en WE Fashion lanceren Lookgen.ai. AI-tool transformeert fashion contentcreatie
Big Mac-saus tijdelijk verkrijgbaar in fles bij McDonald’s
McDonald’s verkoopt een gelimiteerde flesvariant van de bekende Big Mac saus. De saus is exclusief beschikbaar in restaurants in Nederland
DJ Paul Elstak frontman in campagne Vegetarische Slager
In samenwerking met De Vegetarische Slager lanceert hij een remake van Rainbow in the Sky.
Martijn Jaartsveld Strategy Director ACE Media
In zijn functie richt hij zich op de strategische ontwikkeling van het bureau. Samen met Rutger Schouten vormt hij de dagelijkse leiding van ACE Media.
CZ kiest ACE als strategisch en creatief bureau
Zorgverzekeraar CZ heeft ACE aangesteld als strategisch en creatief bureau na afloop van een pitchtraject.
AKQA en TBWA winnen meeste Lampen bij ADCN Awards
Tijdens de 59e editie van de ADCN Awards zijn in Theater Amsterdam de meest opvallende campagnes en concepten uit het afgelopen jaar bekroond
Fritz-kola lanceert Koningsdagactie met Laser 3.14
Frisdrankmerk fritz-kola lanceert in samenwerking met streetartist Laser 3.14 een campagne rond Koningsdag, waarin verbondenheid centraal staat.
AKQA, Ace, TBWA en Happiness Amsterdam grote winnaars Dutch Creativity Awards 2025
AKQA, Ace en Happiness Amsterdam gingen er donderdag 17 april met de meeste en belangrijkste Lampen vandoor tijdens de Dutch Creativity Awards 2025
[Vacatures] ACE zoekt een Growth Marketeer
ACE is per direct op zoek naar Growth Marketeer - Full-time · Amsterdam
ACE PR ontwikkelt campagne voor ANWB Kinderfietsenplan
In samenwerking met ANWB heeft ACE PR een campagne ontwikkeld die aandacht vraagt voor het ANWB Kinderfietsenplan.
DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.
[Vacatures] ACE Media zoekt een Senior Media Strateeg
ACE Media is per direct op zoek naar Senior Media Strateeg - Full-time · Amsterdam
Longlisten SAN ABC Accenten 2024
In de volgende fase beoordeelt de ABC jury de door de longlist kandidaten aangeleverde whitepapers.
[Vacatures] ACE zoekt een Account Director
ACE is per direct op zoek naar Account Director - Full-time · Amsterdam
Finalisten voor de ADCN Awards van 2025 bekend
De finalisten voor de ADCN Awards 2025 zijn bekendgemaakt. Dit gebeurde live als startschot van de Kijkdagen: een expositie van werk van de finalisten.
Dr. Oetker introduceert Club Suprema
Het concept, ontwikkeld door Being There en GroupM-onderdelen EssenceMediacom en StudioM, speelt in op de behoefte aan me-time onder millennials en Gen Z.
[Vacatures] ACE zoekt een Medior Social Strateeg
ACE is per direct op zoek naar Medior Social Strateeg - Full-time · Amsterdam
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis