Tag Resultaten
Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.
ACE lead agency Hersenstichting
Het bureau wordt strategisch en creatief partner om het merk te versterken en hersengezondheid breder onder de aandacht te brengen
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day. Betrokken bureaus zijn Eastwood Brand Consultancy, Thonik en ACE
Nick Toet ontwikkelt Nick’s Noedels voor La Place
La Place en Nick Toet sloegen de handen ineen om een gerecht te ontwikkelen dat niet alleen vers en gezond is, maar écht in de smaak valt bij kinderen
ACE en CZ benadrukken zorginstinct in positionering
De koers is gebaseerd op het uitgangspunt Alle mensen zorgen en brengt het merk dichter bij de mens.
[Vacatures] ACE zoekt een Senior Creative
ACE Social is per direct op zoek naar Senior Creative - Fulltime · Amsterdam
ESN kiest ACE PR voor lancering in Nederland
De samenwerking richt zich op het vergroten van de naamsbekendheid en het claimen van een duidelijke positie in de concurrerende sportvoedingsmarkt.
Hannah Sterke: Het werk voelt jong, vernieuwend, opvallend en heel eigen
Hannah Sterke en Nina Mispelblom Beyer stapten op 1 augustus 2025 als creatieven over van TBWA\Neboko naar ACE. We spreken het duo over hun overstap, prijswinnend werk en hun toekomstplannen
GROHE viert 50 jaar in Nederland met jubileumcampagne
De jubileumcampagne loopt van 1 september tot en met 31 oktober 2025 en is zichtbaar op televisie, social media en online kanalen.
[Vacatures] ACE zoekt een IT Manager
ACE is per direct op zoek naar IT Manager - Fulltime · Amsterdam
ESN lanceert sportvoedingslijn bij Albert Heijn
Daarmee maakt ESN de stap van online-only naar fysieke retail.
Vodafone zet Parascroll met zonnepanelen op het strand
De Parascroll maakt deel uit van de bredere Oh Yeah-campagne van Vodafone, waarin verbonden blijven centraal staat
ACE haalt Nina Mispelblom Beyer en Hannah Sterke binnen
Na pitchsuccessen voor onder andere Schiphol, HAK, CZ, Samsung en Thuisbezorgd.nl wil ACE zijn positie als lead agency voor moderne merken versterken.
Dorien Kuiken Head of PR bij ACE
Met bijna vijftien jaar ervaring in merkcommunicatie, PR en strategisch leiderschap gaat zij nu leidinggeven aan het herpositioneren van ACE | PR
[Vacatures] ACE zoekt een Senior Project Manager
ACE is per direct op zoek naar Senior Project Manager - Fulltime · Amsterdam
[Vacatures] ACE zoekt een Reputatie Strateeg - ACE PR
ACE is per direct op zoek naar Reputatie Strateeg - ACE PR (Fulltime · Amsterdam)
ACE Social krijgt social media van Kruidvat onder beheer
Naast de social media strategie werkt ACE Social ook samen met Kruidvat op het gebied van PR.
Yannick Colastica: Floryn is bondgenoot van de ondernemer
Yannick Colastica vertelt in gesprek met Bas Vlugt over de snelle en technologisch gedreven aanpak van de mkb-financier.
[Vacatures] ACE Media zoekt een Senior PR Consultant
ACE Media is per direct op zoek naar Senior PR Consultant - Fulltime · Amsterdam
La Place en Jord Althuizen lanceren gezamenlijke menulijn
De eerste stap in deze samenwerking is de introductie van de Bang Bang Chicken Burger
Kruidvat en Armoedefonds slaan alarm over verzorgingsarmoede
Steeds meer Nederlanders kunnen zich geen verzorgingsproducten veroorloven. Dat blijkt uit de Verzorgingsarmoedebarometer van Ipsos I&O in opdracht van Kruidvat
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover
Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis