Tag Resultaten

Serviceplan introduceert House of Communication in het VK

11-12-2025 | 14:42:04
Met deze stap consolideert de groep zijn positie in de markt en wil het Britse klanten geïntegreerde dienstverlening bieden

Marc Verschoor CEO Serviceplan Group Netherlands

12-08-2025 | 08:00:00
Marc Verschoor is per 1 september 2025 benoemd tot CEO en Managing Partner van de Serviceplan Group Netherlands. Hij neemt de functie over van de huidige CEO en Managing Partner Christiaan van Betuw die na 16 jaar de organisatie (tijdelijk) verlaat

[Interview] Menno Westinga over innovatie en creativiteit

10-02-2025 | 16:16:00
We spreken met Menno Westinga, Managing Director van Mediaplus, over het doorbreken van de gebaande paden en omgaan met nieuwe uitdagingen

[Vacatures] Serviceplan zoekt een Creative Accountmanager

13-07-2023 | 09:10:00
Serviceplan Group Netherlands is per direct op zoek naar een Creative Accountmanager - Amsterdam

[Vacatures] Serviceplan zoekt een Communication Executive

11-05-2023 | 11:53:00
Serviceplan Group Netherlands is per direct op zoek naar een Communication Executive

[Vacatures] Serviceplan zoekt een Communication Consultant

11-05-2023 | 11:17:00
Serviceplan Group Netherlands is per direct op zoek naar een Communication Consultant

[Interview] Rolf van Houten: Mediaplus is large enough to matter and small enough to care

28-03-2023 | 10:21:00
Rolf van Houten is Business Director bij Mediaplus. We spreken hem over de geïntegreerde werkwijze van Mediaplus en hen onderscheidende kracht


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.

Stedin zet energietransitie centraal in employer branding

17-12-2025 | 13:56:00
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.

StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne

17-12-2025 | 12:53:00
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.

ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk

17-12-2025 | 10:37:19
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.

LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken

17-12-2025 | 09:27:15
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.