Tag Resultaten
Havas neemt Belgisch bureau Digizik in België over
Havas neemt DIGIZIK uit België over, een bureau dat gespecialiseerd is in entertainment, muziek en cultuur
Havas Play deelt visie in whitepaper over merken in content
In dit document beschrijft het bureau hoe merken kunnen deelnemen aan entertainment en culturele momenten zonder het verhaal te verstoren
Havas PLAY ANZ start betaalde creatieve stage
Stagiairs werken drie dagen per week aan campagnes voor bestaande klanten en doen ervaring op in contentcreatie en community building
Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.
Sunday Times: Havas heeft interesse in WPP Media
De Britse krant The Sunday Times heeft dit weekend bericht over mogelijke interesse vanuit Havas om WPP over te nemens
Havas versterkt positie in Duitsland met Gauly Advisors
Het bureau wordt onderdeel van H/Advisors, het wereldwijde strategische communicatieadviesnetwerk van Havas
Home, Havas Play en JBL organiseren JBL Tour One Experience
Van 7 tot en met 9 november verandert JBL samen met Home en Havas Play het pand aan Rokin 102 in Amsterdam in een plek waar muziek centraal staat.
Havas voert reverse share split door in november 2025
Communicatie- en mediagroep Havas heeft bevestigd dat het bedrijf een reverse share split zal doorvoeren van tien-op-één voor zijn gewone aandelen
BBC kiest opnieuw voor Havas bij mediaplanning en -inkoop
Het contract, met een waarde van circa 300 miljoen pond over zes jaar, houdt in dat Havas de diensten blijft promoten via diverse betaalde kanalen.
Havas Media UK lanceert AI-tool voor merkzichtbaarheid
Havas Media Network UK heeft Brand Insights AI geïntroduceerd. Het platform helpt merken hun zichtbaarheid te monitoren en verbeteren op AI-platformen
Havas: omzet- en resultaatgroei in eerste helft 2025
Havas heeft in de eerste helft van 2025 een netto omzet van 1,34 miljard euro gerealiseerd. Dat is een stijging van 2,9 procent ten opzichte vorig jaar.
Havas wil sneller AI-gedreven organisatie worden
Het in Amsterdam beursgenoteerde Havas heeft aangekondigd zichzelf sneller te willen omvormen tot een AI-gedreven organisatie
Havas Media: Vertrouwen herstellen met bewijs en experts
Havas Media-rapport Restoring Trust herstelt merkvertrouwen via tastbaar bewijs en expert-accreditatie.
Dr. Theiss Naturwaren kiest Havas Media Germany als mediapartner
Dr. Theiss Naturwaren heeft Havas Media Germany gekozen als mediapartner om de merkstrategie te moderniseren en meer doelgroepen te bereiken.
Havas Play lanceert Lexa Ladies Night in Tuschinski
Lexa gaat verder dan alleen het koppelen van mensen, wij omarmen ook selflove en self-care
[Whitepaper] De wereldwijde status van Havas Play
Charlie Farrant, Global Managing Director, Havas Play: "De missie van Havas Play is om merken te helpen een rol te spelen in de cultuur."
Glimmers zijn terug en vrouwen bepalen wat nieuwe luxe is
Havas Media komt met het rapport The New Codes of Luxury.
Thijs Muller (Havas): It’s trust, stupid
Er zijn enorme shifts gaande in merkvertrouwen. Het eerste search oriëntatiemoment verandert daardoor.
Havas Media voorspelt Era of Agency
In het wereldwijde Meaningful Brands 2024-onderzoeksrapport van Havas Media onder 156.500 respondenten, 24 marktcategorieën en 2600 merken, wordt een verschuiving voorzien van purpose naar progress voor merken in The Era of Agency.
Havas voortaan beursgenoteerd in Amsterdam; Canal+ in Londen
Havas is voortaan beursgenoteerd aan de Amsterdamse Euronext met een startkoers van 1,80 euro per aandeel. Canal+ is eveneens voortaan beursgenoteerd aan de Londense beurs London Stock Exchange (LSE) met een startkoers van 2,90 Britse pond
Havas vanaf 16 december beursgenoteerd in Amsterdam; Canal+ in Londen
Havas zal vanaf 16 december beursgenoteerd worden in Amsterdam; vanaf 18 december is de reguliere handel in aandelen Havas mogelijk. Deze planning hebben Havas en eigenaar Vivendi bekend gemaakt
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis