Tag Resultaten
Havas neemt Belgisch bureau Digizik in België over
Havas neemt DIGIZIK uit België over, een bureau dat gespecialiseerd is in entertainment, muziek en cultuur
Havas Play deelt visie in whitepaper over merken in content
In dit document beschrijft het bureau hoe merken kunnen deelnemen aan entertainment en culturele momenten zonder het verhaal te verstoren
Havas PLAY ANZ start betaalde creatieve stage
Stagiairs werken drie dagen per week aan campagnes voor bestaande klanten en doen ervaring op in contentcreatie en community building
Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.
Sunday Times: Havas heeft interesse in WPP Media
De Britse krant The Sunday Times heeft dit weekend bericht over mogelijke interesse vanuit Havas om WPP over te nemens
Havas versterkt positie in Duitsland met Gauly Advisors
Het bureau wordt onderdeel van H/Advisors, het wereldwijde strategische communicatieadviesnetwerk van Havas
Home, Havas Play en JBL organiseren JBL Tour One Experience
Van 7 tot en met 9 november verandert JBL samen met Home en Havas Play het pand aan Rokin 102 in Amsterdam in een plek waar muziek centraal staat.
Havas voert reverse share split door in november 2025
Communicatie- en mediagroep Havas heeft bevestigd dat het bedrijf een reverse share split zal doorvoeren van tien-op-één voor zijn gewone aandelen
Havas Media UK lanceert AI-tool voor merkzichtbaarheid
Havas Media Network UK heeft Brand Insights AI geïntroduceerd. Het platform helpt merken hun zichtbaarheid te monitoren en verbeteren op AI-platformen
Havas: omzet- en resultaatgroei in eerste helft 2025
Havas heeft in de eerste helft van 2025 een netto omzet van 1,34 miljard euro gerealiseerd. Dat is een stijging van 2,9 procent ten opzichte vorig jaar.
Havas wil sneller AI-gedreven organisatie worden
Het in Amsterdam beursgenoteerde Havas heeft aangekondigd zichzelf sneller te willen omvormen tot een AI-gedreven organisatie
Dr. Theiss Naturwaren kiest Havas Media Germany als mediapartner
Dr. Theiss Naturwaren heeft Havas Media Germany gekozen als mediapartner om de merkstrategie te moderniseren en meer doelgroepen te bereiken.
Genomineerden voor de AMMA Awards 2025 bekend
Tijdens de AMMA nominatieweek, die van 24 tot en met 27 maart plaatsvond, zijn alle kanshebbers voor de Annual Masters in Media Awards bekendgemaakt.
De toekomst van influencermarketing
Influencermarketing, wat ooit een niche-strategie was, is nu uitgegroeid tot een van de belangrijkste tools binnen digitale marketing
Havas Lemz ontwikkelt campagne voor Optimel Probiotica
Na de introductie van Optimel Proteïne vorig jaar, lanceert Optimel nu een nieuwe productlijn: Optimel Probiotica
Merken gebruiken Valentijn voor betekenisvolle ervaringen
In de weken voorafgaand aan 14 februari worden marketingcampagnes een achtergrond voor de feestdag, waarbij merken boodschappen van liefde verspreiden.
Hoe merken Black History Month ondersteunen
Terwijl de wereld in februari Black History Month viert nemen merken concrete stappen om zwarte individuen en gemeenschappen te versterken
Havas voortaan beursgenoteerd in Amsterdam; Canal+ in Londen
Havas is voortaan beursgenoteerd aan de Amsterdamse Euronext met een startkoers van 1,80 euro per aandeel. Canal+ is eveneens voortaan beursgenoteerd aan de Londense beurs London Stock Exchange (LSE) met een startkoers van 2,90 Britse pond
Havas vanaf 16 december beursgenoteerd in Amsterdam; Canal+ in Londen
Havas zal vanaf 16 december beursgenoteerd worden in Amsterdam; vanaf 18 december is de reguliere handel in aandelen Havas mogelijk. Deze planning hebben Havas en eigenaar Vivendi bekend gemaakt
Canal+ bestaat 40 jaar (in Frankrijk) en lanceert internationale campagne
Canal+ bestaat exact 40 jaar in Frankrijk. Ter gelegenheid hiervan heeft Canal+ een twee minuten durende promo gemaakt die de start van de betaalzender naspeelt uit de tijd dat Frankrijk nog slechts drie (publieke) tv-zenders had
[Bob's World View] Hoe AI en en algoritmes de mediatoekomst zullen vormen
Met de opkomst van kunstmatige intelligentie groeit de bezorgdheid over de invloed op interacties, betrokkenheid en de bijbehorende risico's
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis