Tag Resultaten
Lucas Nutbey: Digitale transformatie versnelt in EMEA
Lucas Nutbey is senior strateeg bij DEPT, een van ’s werelds snelstgroeiende digitale bureaus. Daar helpt hij de digitale-first filosofie van DEPT
DEPT en Bol werken samen aan back to school-campagne
Hiermee richt het bedrijf zich op gezinnen en studenten die na de zomer weer beginnen aan een nieuw school- en studiejaar.
DEPT herpositioneert Raleigh met uitgesproken campagne
Raleigh, het Britse fietsmerk dat sinds 1887 bekendstaat, start een nieuw hoofdstuk met een vernieuwde merkpresentatie
Cheetos kiest DEPT voor eerste influencer campagne in de UK
De activatie is de grootste tot nu toe voor het merk in deze markt en richt zich op Gen Z via mode, humor en creator-gedreven content
DEPT en Viper activeren feestpubliek met Sjaak Aanhaak
Viper lanceert een zomercampagne waarin het drankmerk inspeelt op het fenomeen Sjaak Afhaak, de persoon die op het laatste moment afzegt voor een feestje.
DEPT werkt voor De Vegetarische Slager
De Vegetarische Slager kiest DEPT als social lead agency voor Europa
Eerste veertig bureaus voor ADNIGHT Amsterdam bekend
Op 10 oktober openen onder meer DEPT, Monks, AI AM, 100%, Ace en Dawn hun deuren voor het publiek.
Job Deibel: AI is geen doel maar een transformatietool
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Job Deibel over de expertise van DEPT op het gebied van AI en data, de transformatiekracht van technologie
DEPT en Otrium zetten AI-avatars in voor modevoorraad
Met deze aanpak wil Otrium de kans vergroten dat alle kledingstukken alsnog worden verkocht.
DEPT strategisch partner van ARTIS
DEPT gaat ARTIS de komende jaren ondersteunen met technologische en creatieve expertise, met als doel de verbinding tussen mens en natuur te versterken
Marjan Straathof: AI ontwikkelt sneller dan je denkt
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
WhitePaper Sessions Cannes 2025
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend. Op podium: Fiona Vanderbroeck (bol), Dave Frauenfelder (KPN), Marjan Straathof (DEPT)
TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-campagne ING
In aanloop naar het EK Vrouwenvoetbal 2025 lanceert ING de campagne Van dromen naar doelen, een ode aan meiden en vrouwen die hun dromen najagen, op het veld en daarbuiten.
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend. Op podium: Fiona Vanderbroeck (bol), Dave Frauenfelder (KPN), Marjan Straathof (DEPT)
DEPT en bol spelen in op vakantiestress met Mee of Meh
Met de zomervakantie in aantocht lanceert bol een campagne die inspeelt op herkenbare vakantiestres. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met DEPT
Jeff Bowerman: AI drijft creatie bij DEPT op SXSW Londen
DEPT groeide de afgelopen tien jaar snel via overnames en autonome groei en telt inmiddels 4000 medewerkers verspreid over vijf continenten.
RAUWKOST keert tijdelijk terug met speciale Cannes-serie
De podcast RAUWKOST is terug met een tijdelijke reeks afleveringen in aanloop naar het Cannes Lions International Festival of Creativity.
Luca Izarin en Katie Clarke winnen Jonge Honden Cannes Pitch
Met hun concept voor Red Bull bemachtigden zij een plek op het Cannes Lions International Festival of Creativity, waar Marketing Report natuurlijk bij is
DEPT opent Secret Garden tijdens Cannes Lions 2025
Tijdens het Cannes Lions Festival 2025 opent DEPT de Secret Garden, een 1.300 m2 grote tuin op loopafstand van het Palais des Festivals.
Helga Sásdi wordt EVP EMEA bij DEPT
Vanuit deze rol gaat zij zich richten op de groeistrategie van klanten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.
Agency at Night Rotterdam 2025!
Voor het tweede jaar op rij was Marketing Report in Rotterdam voor Agency at Night. Wat een feest!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK
Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum
De samenwerking begon met de campagne voor de Maand van Kinderkanker. Hierin staat het thema beter worden centraal
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis