Tag Resultaten
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen
DEPT en Mammut lanceren campagne Mountainwear Rescue
De campagne borduurt voort op de eerdere actie Not a Streetwear Brand, waarin Mammut zich afzette tegen concurrenten die hun outdoorproducten inzetten als mode-item binnen de gorpcore-trend.
Lufthansa breidt samenwerking met DEPT verder uit
DEPT is aangesteld als digitaal lead agency voor Miles & More, het loyaliteitsprogramma van Lufthansa Group.
Lucas Nutbey: Digitale transformatie versnelt in EMEA
Lucas Nutbey is senior strateeg bij DEPT, een van ’s werelds snelstgroeiende digitale bureaus. Daar helpt hij de digitale-first filosofie van DEPT
DEPT en Bol werken samen aan back to school-campagne
Hiermee richt het bedrijf zich op gezinnen en studenten die na de zomer weer beginnen aan een nieuw school- en studiejaar.
DEPT herpositioneert Raleigh met uitgesproken campagne
Raleigh, het Britse fietsmerk dat sinds 1887 bekendstaat, start een nieuw hoofdstuk met een vernieuwde merkpresentatie
Cheetos kiest DEPT voor eerste influencer campagne in de UK
De activatie is de grootste tot nu toe voor het merk in deze markt en richt zich op Gen Z via mode, humor en creator-gedreven content
DEPT en Viper activeren feestpubliek met Sjaak Aanhaak
Viper lanceert een zomercampagne waarin het drankmerk inspeelt op het fenomeen Sjaak Afhaak, de persoon die op het laatste moment afzegt voor een feestje.
DEPT werkt voor De Vegetarische Slager
De Vegetarische Slager kiest DEPT als social lead agency voor Europa
Eerste veertig bureaus voor ADNIGHT Amsterdam bekend
Op 10 oktober openen onder meer DEPT, Monks, AI AM, 100%, Ace en Dawn hun deuren voor het publiek.
Job Deibel: AI is geen doel maar een transformatietool
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Job Deibel over de expertise van DEPT op het gebied van AI en data, de transformatiekracht van technologie
DEPT en Otrium zetten AI-avatars in voor modevoorraad
Met deze aanpak wil Otrium de kans vergroten dat alle kledingstukken alsnog worden verkocht.
DEPT strategisch partner van ARTIS
DEPT gaat ARTIS de komende jaren ondersteunen met technologische en creatieve expertise, met als doel de verbinding tussen mens en natuur te versterken
Marjan Straathof: AI ontwikkelt sneller dan je denkt
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.
WhitePaper Sessions Cannes 2025
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend. Op podium: Fiona Vanderbroeck (bol), Dave Frauenfelder (KPN), Marjan Straathof (DEPT)
TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-campagne ING
In aanloop naar het EK Vrouwenvoetbal 2025 lanceert ING de campagne Van dromen naar doelen, een ode aan meiden en vrouwen die hun dromen najagen, op het veld en daarbuiten.
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend
Eerste sprekers WhitePaper Sessions Cannes 2025 bekend. Op podium: Fiona Vanderbroeck (bol), Dave Frauenfelder (KPN), Marjan Straathof (DEPT)
DEPT en bol spelen in op vakantiestress met Mee of Meh
Met de zomervakantie in aantocht lanceert bol een campagne die inspeelt op herkenbare vakantiestres. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met DEPT
Jeff Bowerman: AI drijft creatie bij DEPT op SXSW Londen
DEPT groeide de afgelopen tien jaar snel via overnames en autonome groei en telt inmiddels 4000 medewerkers verspreid over vijf continenten.
RAUWKOST keert tijdelijk terug met speciale Cannes-serie
De podcast RAUWKOST is terug met een tijdelijke reeks afleveringen in aanloop naar het Cannes Lions International Festival of Creativity.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen
Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis