Tag Resultaten
Vlimse werkt concept: Trek? Bakker Bart. verder uit
Bakker Bart heeft een online-videocampagne gelanceerd waarin het inspeelt op momenten waarop mensen onverwacht trek krijgen.
Volwassenen die speelgoed en spelen herontdekken
Vlimse heeft onlangs een campagne ontwikkeld voor Intertoys rondom Valentijnsdag. We spreken hierover met Jeroen de Wit en Celvin Bie
Considerationlist SAN New Kids on the Block 2024 bekend
SAN heeft de Considerationlist van het SAN New Kids on the Block Accent 2024 samengesteld. 28 Kandidaten/bureaus voldoen aan de criteria.
Vlimse maakt Valentijnscampagne voor Intertoys
Intertoys lanceert de matchmakers: de perfecte spellen en speelgoedartikelen voor een eerste date, een campagne gemaakt door Vlimse.
Grote Sinterklaas-campagnes Overzicht: het beste van 2024
Marketing Report verzamelt de beste Sinterklaas-campagnes van 2024
Lidl lanceert Sinterklaas-campagne met hulp van Alfred en Dylan Haegens
De campagne zet in op betaalbare speelgoedmerken zoals Lego, Paw Patrol, Barbie en Marvel.
Vlimse ontwikkelt merkcampagne voor Intertoys: Go Play
De merkgerichte campagne zal zichtbaar zijn op TV, radio, bioscoop, online video, social, print en outdoor.
[The List] Vlimse
Vlimse – Video partner voor merken en bureaus. Met marketeers, creatives, social-media natives en film nerds, ontwikkelen we video campagnes voor het kleinste én grootste scherm
Videobureau Vlimse ontwikkelt social campagne Intertoys
Intertoys introduceert de Valentijnsdag Love Challenge: De enige roos die nooit verwelkt
DUNKD en Vlimse ontwikkelen najaarscampagne Intertoys
De campagne wordt ondersteund middels een commercial en de eerste digital out-of-home campagne van Intertoys
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein
MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch
[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen • 32-40 uur
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis