Tag Resultaten

Peter van Wijnaerde: De strategie? Bind je vast

10-06-2025 | 10:16:05
De waarde van een strategie zit in het vasthouden eraan. Strategie is kiezen en dan niet wiebelig worden zodra iemand iets roept over Gen Z of TikTok.

Peter van Wijnaerde: Creativiteit is te koop per flesje

02-06-2025 | 08:47:37
Creativiteit komt uit conflict. Uit iets meemaken. Uit iets opmerken. Dáár zit de lading dat het doet resoneren.

Peter van Wijnaerde: Hyperpersoonlijk of hypervrijpostig?

26-05-2025 | 09:39:00
Personalisatie begon ooit met iets onschuldigs, iemands voornaam gebruiken in een mail.

Peter van Wijnaerde: oh OOH, we zien u graag

19-05-2025 | 08:51:00
Want OOH doet werk. Het maakt een stad levendiger. Het zorgt voor bushokjes die jou droog houden

Peter van Wijnaerde: Mijn wenslijstje voor een marketingpaus

12-05-2025 | 09:29:00
Misschien wordt het tijd dat ons vak ook een nieuwe paus kiest. Of pausin. Of paus-die/hun. Liefst dat laatste.

Peter van Wijnaerde: Marketing hoeft geen checkbox-marathon te zijn

05-05-2025 | 08:00:00
Merkconsistentie in een notendop: datzelfde kleurtje, diezelfde boodschap, tone of voice uit een handleiding van 142 pagina’s waar niemand nog naar kijkt.

Peter van Wijnaerde: Mediamagnaat en mayonaise voor merken

28-04-2025 | 09:09:00
Peter van Wijnaerde (CMO Springbok Agency) over het geheime recept van DPG Media.

Peter van Wijnaerde: C-levels snakken naar anders

21-04-2025 | 09:00:00
Peter van Wijnaerde (CMO Springbok Agency) over AI-spel, werkgeluk, waarheid, wendbaarheid en mogelijkheden

Peter van Wijnaerde: Onze AI-toekomst maken we zelf

14-04-2025 | 08:45:00
Peter van Wijnaerde (CMO Springbok Agency) over AI-spel, werkgeluk, waarheid, wendbaarheid en mogelijkheden

Loyalty schuift weer naar voren

07-04-2025 | 08:29:00
Waar vroeger alle hoop lag bij campagnes en performance, belt men nu het loyalty-team.

Er leeft een verlangen dat zich niet laat meten

31-03-2025 | 12:43:00
Kom, ga even mee. Even terug. Terug naar ochtenden met Chocopops en Telekids met Carlo en Irene als cafeïne.

Peter van Wijnaerde: Dit is dood en lang leve dat

24-03-2025 | 08:29:00
In mijn jaren heb ik heel wat marketinglijken zien passeren. De winnaar, de meest gedoodverfde ten dode opgeschreven? E-mail

Voel je ook hoe AI ons programmeert?

17-03-2025 | 09:02:00
Dokter Google is met pensioen, dokter GPT heeft overgenomen. Nu ga ik minder vaak dood, ChatGPT weet dat ik gewoon te veel koffie drink.

Haha, wij zijn net mensen

10-03-2025 | 08:00:00
Wij marketeers hebben de markt nog nooit zo strak in onze greep gehad

Peter Van Wijnaerde: Jongens plagen is liefde vragen!

18-02-2025 | 08:54:00
Sam Altman en Elon Musk kibbelen via journalisten, Kendrick Lamar en Drake vechten via beats en bars

Zeg nooit zomaar Superbowl-spotje tegen een Superbowl-spotje

10-02-2025 | 07:00:00
Gisteren was het Superbowl. Amerikanen kijken naar sport, wij kijken naar spotjes en de clipjes van de halftime-show

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.