Tag Resultaten
Ik rookte nog weleens een jointje
In deze serie geven we een ‘taste of our excellence’ met 5 korte vragen. Deze keer: Tony Dočekal, een getalenteerde fotograaf
Een Swiffer Duster-spot vond ik hartverscheurend
In deze serie geven we een ‘taste of our excellence’ met 5 korte vragen. Deze keer: Tony Dočekal, een getalenteerde fotograaf
Mijn handicap is mijn enthousiasme
In deze serie geven we een taste of our excellence met vijf korte vragen. Deze keer: Jan-Willem Smits, freelance creative director.
De woordgrap. Hét meest onderschatte wapen in ons vak!
In deze serie geven we een taste of our excellence met vijf korte vragen. Deze keer Dieuwer Bulthuis, Creative Director/Copywriter.
Met een goed idee heb je mij al voor de helft
In deze serie geven we een taste of our excellence met vijf korte vragen. Deze keer: Marco Kruk, eigenaar Studio Nori/Creative.
Soms zit er tussen het onkruid een goed idee
In deze serie geven we een taste of our excellence met vijf korte vragen. Deze keer: Jan-Willem Smits, freelance creative director.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.
TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam
[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis