Tag Resultaten
Wierish Debipersad: Programmatic maakt OOH slimmer en sneller
Marketing Report houdt een serie interviews met bepalende spelers in de Outdoor Advertising Industrie. Vandaag spreken we met Wierish Debipersad
Guy Grimmelt: Met Digital Out-of-Home kun je al net zo goed targetten als online
Guy Grimmelt (Global): Op het gebied van data en technologie zien we dat er nog veel winst te behalen is
[De Belofte 2023] Guy Grimmelt over Jeffrey Zhou
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Guy Grimmelt is Jeffrey Zhou, Digital Campaign Manager bij Global
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.
ING start campagne rond verduurzamen woning
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht
[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch
Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis