Tag Resultaten
Coca Cola Orange Cream | Corona | Make My Money Matter
[The International] Gijsbregt Vijn (Lemon) Scented Tea kijkt over de grenzen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happines Amsterdam
Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen
Alfred lanceert campagne met dames van Van Dobben
Alfred en OnSocial hebben een merkcampagne ontwikkeld voor croquetmerk Van Dobben, waarin de dames uit de iconische Amsterdamse Eetsalon centraal staan
Havas Lemz ontwikkelt CHECK-campagne voor Dienst Toeslagen
Dienst Toeslagen start een campagne die mensen aanmoedigt hun toeslagen aan te passen bij veranderingen in hun leven
team5pm en fonQ lanceren campagne rond woonstijl
Online woonwinkel fonQ lanceert een online campagne, ontwikkeld in samenwerking met team5pm, die Nederlanders aanzet hun eigen woonstijl te ontdekken.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis