Tag Resultaten
Els Dijkhuizen wordt CMO McDonald’s Nederland
Zij volgt Stijn Mentrop op, die afgelopen zomer de stap maakte naar de rol van CMO bij McDonald’s Duitsland
Els Dijkhuizen verlaat Heineken
De huidige nummer 1 van de Marketing250, de lijst van de meest invloedrijke marketeers in Nederland, werkte de afgelopen 17 jaar voor Heineken
Els Dijkhuizen nummer 1 in Marketing250 2025 - meest invloedrijke marketeer in Nederland
Els Dijkhuizen, Marketing Directeur van Heineken Nederland, staat op de eerste plaats van de Marketing250 2025, de lijst met de meest invloedrijke marketeers in Nederland
Els Dijkhuizen wordt Global Director Sponsorships bij Heineken; Jan Bosselaers marketingdirecteur Nederland
Jan Bosselaers wordt per 1 januari 2025 benoemd tot Marketing Directeur Heineken Nederland en volgt hiermee Els Dijkhuizen op. Els Dijkhuizen is benoemd tot Global Director Sponsorships bij Heineken Global Commerce
Brenda Smith nummer 1 in de Marketing100 van 2024, Els Dijkhuizen stijgt naar plaats 3
In een ramvolle Club Ace is Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience bij AS Watson, op 7 december 2023 uitgeroepen tot meest invloedrijke marketeer van Nederland. De vrouw die eerder al Cross Media Vrouw van het jaar was, voert 12 maanden lang de Marketing100 aan.
[Marketing Report Radio] Els Dijkhuizen over het 150-jarige bestaan van Heineken
Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over het jubileumjaar van Heineken en hoe de campagne tot stand is gekomen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis