Tag Resultaten
Dentsu Creative maakt woningdelers-campagne voor Rabobank
Dentsu Creative Amsterdam maakt een landelijke campagne voor Rabobank gericht op starters die serieus toe zijn aan een eigen stek.
[Marketing Report Radio] Dorkas Koenen (Rabobank) over de kracht van sportieve meditatie en verbinding
Te gast bij Marketing Report Radio spreken we Dorkas Koenen over zijn boek Bergen liegen niet, de reis naar verbinding én zijn nieuwe boek Klantonvriendelijkheid
16 april 2024 | Marketing Report Radio: Jeroen Goeman Borgesius | Robert Heijmans | Gabriela Nouws | Dorkas Koenen
16 april 2024 | Marketing Report Radio: Jeroen Goeman Borgesius | Robert Heijmans | Gabriela Nouws | Dorkas Koenen
[Recensie] Bas Vlugt: Bergen liegen niet, van Dorkas Koenen
Het is alweer de tweede keer in korte tijd dat ik een recensie schrijf over een voor ons vakgebied interessant boek. Na eerder dit jaar het controversiële De Belg van Mark Koster nu dan Bergen liegen niet van Dorkas Koenen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Follo zoekt een Performance Manager
Follo is per direct op zoek naar Performance Manager - Hybride
Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis