Tag Resultaten
[Forum] Sydney Sweeney has great jeans
Met regelmaat vragen wij bepalende spelers in ons vak in de rubriek [Forum] naar hun mening over actuele onderwerpen. Vandaag is de vraag: Wat vind jij van (de ophef over) de Sydney Sweeney has great jeans campagne
Sydney Sweeney has great jeans campagne
Arjan Leest: Haal meer uit je marketingbudget dankzij AI
Het zijn mooie tijden voor marketing- en communicatiespecialisten. Sinds de intrede van AI kun je je output bijna verdubbelen met hetzelfde budget. Toch?
Als iedereen naar goud zoekt, ga dan scheppen verkopen
Ben jij marketeer of communicatiespecialist bij een adverteerder? Dan ben je vast op zoek naar manieren om zelf de kracht van AI te ontginnen
[Marketing Report TV] Arjan Leest (Cogonez): Complexe vraagstukken vinden we leuk
Arjan Leest is Strategy & Campaign Director bij Cogonez. Te gast bij Marketing Report TV praat hij met Peter Wybenga over strategie, creativiteit en hoe Cogonez complexe vraagstukken effectief aanpakt.
[Forum] Arjan Leest (Cogonez): Omarm nieuwe trends en technologie
Zoals Gordon Ramsay zegt: "If you can’t stand the heat, get the fck out of the kitchen". Het spel van ‘strategisch flexibel’ zijn vind ik persoonlijk prachtig. Omarm nieuwe trends en technologie zodra het de kop opsteekt.
[Column] Arjan Leest (Cogonez): Sales sloopt wat Marketing bouwt
Het is toch gekmakend! De marketing en communicatieafdelingen van KPN en VodafoneZiggo werken dag in dag uit aan het zorgvuldig bouwen van consumentenvertrouwen. Daar gaat heel wat tijd en geld inzitten
[Column] Arjan Leest (Cogonez): De gezamenlijke Kerstbelofte van Plus en Albert Heijn
Kerstcommercials. Altijd leuk om ze analyseren. Dit keer viel mij vooral de overeenkomsten op tussen Plus en Albert Heijn
[Interview] Arjan Leest over goede reclame maken en het creatieve proces bij Cogonez
Vandaag spreken wij met Arjan Leest, verantwoordelijk voor Strategy & Campaigns bij Cogonez, over wat Cogonez anders maakt.
[Column] Arjan Leest (Cogonez): Hoe voer je campagnes met voet op het gas, maar hand op de knip?
Elk merk heeft een boodschap te vertellen, maar niet elk merk heeft een Odido-budget. Merken met kleinere budgetten moeten daarom creatief en slim zijn.
[Interview] Arjan Leest (Cogonez): Creative Intelligence, but without all the drama
Arjan Leest is Strategy & Innovation Director bij Cogonez, dat hij samen met Bas Oosterwal heeft opgericht in 2022. We spreken hem over Cogonez en ontwikkelingen in de markt
[Marketing Report Radio] Arjan Leest over Cogonez
Arjan Leest is Strategy & Innovation Director bij Cogonez. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis