Tag Resultaten
Anne Stokvis: Creatieve vrijheid is geen vrijbrief voor toondoofheid
[Column] Creative Director N=5 over de ophef rondom de Walibi Halloween campagne
Anne Stokvis: Creatieve leegte is de snelste brandstof voor ophef
sja, de creatieve lat lag niet hoog, kunnen we stellen. Je hebt een van de meest opvallende actrices van dit moment tot je beschikking. Gen-Z hangt aan je lippen… en je brengt een klassieke blonde bombshell, billen, borsten en een woordgrap. Klaar
Beyoncé x Levi's | Heineken | KitKat
Anne Stokvis (N=5): Beyoncé x Levi's | Heineken | KitKat
Anne Stokvis over Holland & Barrett, SXSW London en Beyoncé
Wij spreken Executive Creative Director en partner Anne Stokvis over onder meer de skincare-campagne van Holland & Barrett, SXSW London en Beyoncé.
[Column] Anne Stokvis (N=5): Hoe invloedrijk zijn celebrity-endorsements op Amerikaanse kiezers?
Anne Stokvis, creative director bij N=5 deelt vier interessante observaties:
[De Belofte 2023] Anne Stokvis over Mike Kleijnen
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Anne Stokvis is Mike Kleijnen, creatief bij N=5
Anne Stokvis partner bij N=5
Vanaf 1 januari 2023 is Anne Stokvis toegetreden als partner bij N=5. Samen met Thijs Bontje geeft zij als creatieve directie invulling aan de visie
[Interview] Anne Stokvis (N=5): Pijnlijke realiteit dat de reclamewereld wordt gedomineerd door mannen
In Nederland is minder dan 10 procent van de creatief directeuren vrouw. Hoe kijken zij daar zelf naar? Marketing Report publiceert een serie interviews met vrouwelijke creatief directeuren. Het spits wordt afgebeten door Anne Stokvis, Creative Director bij N=5
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025
The Fat Lady heeft de titel Agency of the Year gewonnen bij de Belgische BOCA’s 2025. Bij de vierde editie van de BORAs, de Best of Reputations Awards won Whyte Corporate Affairs de titel Agency of the Year. Bij de 34° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards won Happiness Brussels de Agency of the Year Award
Sanne Houterman: Zo bouwt Cheil aan Nongshim in Europa
In dit interview spreken we Sanne Houterman, Strategy Director van Cheil Benelux, over de keuzes achter die samenwerking.
Filmha.ai brengt kerstcommercial volledig tot leven met AI
De studio wil met deze productie laten zien dat technologie een rol kan spelen in het ondersteunen van menselijkheid en emotie.
Anja Froeling: Selmore werkt aan bureau van de toekomst
Froeling vertelt hoe Selmore zijn creatieve fundament behoudt, waarom guiding ideas belangrijker zijn dan ooit en hoe de samenwerking met DotControl moet leiden tot een bureau dat in Nederland nog niet bestaat.
Tien jaar awesome.: creativiteit blijft sterker dan algoritmes
Inmiddels werkt awesome. voor organisaties als ANWB, BOVAG, Picnic, bol. en KNGF.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis