Tag Resultaten
Anne Stokvis: Creatieve vrijheid is geen vrijbrief voor toondoofheid
[Column] Creative Director N=5 over de ophef rondom de Walibi Halloween campagne
Anne Stokvis: Creatieve leegte is de snelste brandstof voor ophef
sja, de creatieve lat lag niet hoog, kunnen we stellen. Je hebt een van de meest opvallende actrices van dit moment tot je beschikking. Gen-Z hangt aan je lippen… en je brengt een klassieke blonde bombshell, billen, borsten en een woordgrap. Klaar
Beyoncé x Levi's | Heineken | KitKat
Anne Stokvis (N=5): Beyoncé x Levi's | Heineken | KitKat
Anne Stokvis over Holland & Barrett, SXSW London en Beyoncé
Wij spreken Executive Creative Director en partner Anne Stokvis over onder meer de skincare-campagne van Holland & Barrett, SXSW London en Beyoncé.
[Column] Anne Stokvis (N=5): Hoe invloedrijk zijn celebrity-endorsements op Amerikaanse kiezers?
Anne Stokvis, creative director bij N=5 deelt vier interessante observaties:
[De Belofte 2023] Anne Stokvis over Mike Kleijnen
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Anne Stokvis is Mike Kleijnen, creatief bij N=5
Anne Stokvis partner bij N=5
Vanaf 1 januari 2023 is Anne Stokvis toegetreden als partner bij N=5. Samen met Thijs Bontje geeft zij als creatieve directie invulling aan de visie
[Interview] Anne Stokvis (N=5): Pijnlijke realiteit dat de reclamewereld wordt gedomineerd door mannen
In Nederland is minder dan 10 procent van de creatief directeuren vrouw. Hoe kijken zij daar zelf naar? Marketing Report publiceert een serie interviews met vrouwelijke creatief directeuren. Het spits wordt afgebeten door Anne Stokvis, Creative Director bij N=5
[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Anne Stokvis over N=5
Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio. Wij spreken Anne Stokvis, Creative Director bij N=5
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.
Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis