Tag Resultaten
[Interview] Allard Ruyl: focus op samenwerken bij Talpa Network
Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network dat voorheen Talpa Media Solutions heette. We spreken hem over onder meer ontwikkelingen in de markt, hoe 2023 verlopen is, zijn ideeën over 2024 en andere trends en ontwikkelingen
Allard Ruyl neemt voorzitterschap Screenforce over van Klaas Dijkhoff
Allard Ruyl, CEO Talpa Media Solutions, is benoemd tot voorzitter van Screenforce. Allard neemt de voorzittershamer over van Klaas Dijkhoff die, in de voorbereidingsfase van het NMO Kijkonderzoek, ad interim de rol van voorzitter vervulde
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time \ Amsterdam
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis