Tag Resultaten
Thijs Muller (Havas): It’s trust, stupid
Er zijn enorme shifts gaande in merkvertrouwen. Het eerste search oriëntatiemoment verandert daardoor.
[Column] Thijs Muller (Havas Media): Het vertrouwen in merken staat op een all time low
Het diepste probleem zit niet zozeer in alle ontwikkelingen, maar het feit dat ze nú allemaal samenkomen. Ze versterken elkaar. Negatief.
[Forum] Thijs Muller: Jumbo te paard
Reputatie komt te voet en gaat te paard. En in deze gaat Jumbo te paard. Jumbo miskent hier haar merk en haar prijs-kwaliteit perceptie
[SWOT24] Thijs Muller: Ik hou ervan om boven onze tools te blijven staan
De grote kracht in de markt is het nieuwe Nationaal Media Onderzoek. Dat hebben alle bureaus tot hun beschikking en maakt de hele nationale mediabranche sterker
[Column] Thijs Muller (Havas Media): Alles over de as van Meaningfulness
Voor ons is denken in groei outdated. Het draait om meerwaarde en impact. Want 80 procent van consumenten uit ons Meaningful Brands-onderzoek - 400.000 respondenten - eist dat merken vooruitgang boeken op de grote issues, willen ze gezien, gehoord en dus gekocht worden
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis