Tag Resultaten
AI schittert op groot scherm bij eerste AI Video Awards
Op 19 november wordt de allereerste editie van de AI Video Awards georganiseerd tijdens Dutch AI Week in Breda.
Rodger Werkhoven: We maken van Amsterdam CS de grootste gallery van de stad
CSDM en Marketing Report tonen reclame als kunstvorm tijdens Museumnacht, Rodger Werkhoven art director en AI expert
Marketing Report en CSDM nemen deel aan Museumnacht 2025
Marketing Report en CSDM slaan de handen ineen voor een groots project tijdens de Amsterdamse Museumnacht
Pride 2025 is aanleiding tot creatief AI-experiment in metro Amsterdam
Pride 2025 is aanleiding tot creatief AI-experiment in metro Amsterdam. Een creatief experiment van CS Digital Media en Another Dimension
Rodger Werkhoven: AI Veo 3 veroorzaakt existentiële schokgolf
[Column] AI die moeiteloos typisch Nederlandse reclamehumor genereert? Is dan niets meer heilig?
Rodger Werkhoven: Fiets naar je werk-dag
Het is geen rocket science om te bedenken dat fietsen de beste manier is om naar je werk te gaan, als je in Nederland woont en werkt
ADCN AI Synthography video is test, inzenden als je slaagt
Ik moedig het sterk aan dat de ADCN Synthography als categorie omarmt. Synthography is écht een andere vorm van beeldcreatie, stilstaand of bewegend
Deze Porsche commercial is een ode aan het reclamevak
[Column] Rodger Werkhoven: Een autocommercial die niet draait om het tonen van prachtige auto’s… Die zie je niet vaak meer
[Column] Bas Vlugt: Wakker liggen van 2024
Ik woon al meer dan twintig jaar in Haarlem. Toen wij hier vanuit Amsterdam kwamen wonen, woonde hier in de straat een gepensioneerde man die lithograaf was geweest
[SWOT24] Rik Ledder (TBWA): Hoe staat de reclamebureauwereld ervoor?
In de rubriek [SWOT24] maken bepalende spelers een SWOT analyse van de reclamebureauwereld. Aan het woord is Rik Ledder, CEO van TBWA\NEBOKO
[Vacatures] Crossmarks zoekt een Senior Strateeg
Crossmarks is per direct op zoek naar een Senior Strateeg
AI expert Rodger Werkhoven stapt over van iO naar Banijay
Rodger Werkhoven gaat werken voor Banijay. Hij werkte van februari 2022 tot en met februari 2023 als Executive Creative Director en Consultant Creativity & AI voor iO
Rodger Werkhoven: GPT 5: Revolutionair of veel te riskant?
1 December zal ik tijdens GPTx voor de ondernemers die het event in Haarlem bezoeken en voor politiek geëngageerd publiek in Den Haag - die dag 2x een belangrijke keynote presentatie geven over de stappen die we met OpenAI aan het zetten zijn naar een nóg vaardiger GPT, model nummer 5
Rodger Werkhoven: Merken moeten gaan betalen om met hun logo's zichtbaar te zijn in Generative AI
Marketing Report volgt Rodger Werkhoven, een van de wereldwijd erkende pioniers op gebied van artificial intelligence, al enige tijd. Afgelopen weekend troffen wij hem tijdens Museum Nacht op het Centraal Station in Amsterdam waar hij betrokken was bij een AI kunstproject
[Column] Rodger Werkhoven: AI•VERTICALISERING van video; fun, vandalisme of vondst?
Laatst spotte ik de eerste uiting van een nieuwe toepassing van AI, waarvan ik inschat dat het best ’ns een leuke hype zou kunnen worden: met de Generative Artificial Intelligence in Photoshop Beta, horizontaal video verticaal maken. Niet middels cropping, maar door growing van nieuwe content - aan de boven- en onderkant van de horizontale video - wordt er perfect matchende content bij-gegenereerd
[Column] Rodger Werkhoven (iO): Lions 2023: hoe ChatGPT heel Cannes van Meta- naar AI-expert omschoolde
Het kan verkeren. Het contrast kon niet groter zijn. Als ik vorig jaar ‘AI' zei, moest ik ’t vaak ook meteen spellen: “Eej - Ai.” En dan daarna toch ook nog ’ns helemaal voluit ’artificiële intelligentie’ zeggen. Gelukkig helemaal niet vaak. Weinigen waren namelijk geïnteresseerd
[Marketing Report Cannes] Rodger Werkhoven over iO
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
[MarketingReport Radio] Rodger Werkhoven over Artificial Intelligence en OpenAI als love brand
Rodger Werkhoven is Independent Creative Director bij OpenAI en Executive Creative Director bij iO. We spreken we hem over kunstmatige intelligentie.
[Column] Rodger Werkhoven (iO Amsterdam): LEGACY™️: Het laatste tv-format van John de Mol
Heel quantum dit: gevraagd worden om John de Mol ongevraagd advies te geven. Toch ben ik 'r dan 't typ naar om zo'n uitnodiging serieus toegewijd te aanvaarden
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis