Tag Resultaten
Patrick Petersen: RIP AI-trendwatchers
De rapporten waarschuwen ons voor het feit dat rond de 95% van de AI-projecten faalt en helemaal geen verbetering biedt.
Patrick Petersen: Aaai.. de kunstmatige relaties werken niet
Maar kom op: zijn menselijke relaties nu echt zo fantastisch geweest? Kijk naar de scheidingscijfers, de datingapps vol oude foto's
Patrick Petersen: Factcheck voor dummies
Het is eindelijk duidelijk: de populaire AI-chatbots, zoals ChatGPT en Gemini, gaan niet factchecken voor ons, maar óns opvoeden.
Patrick Petersen: Nummer 1 in ChatGPT (voor slechts 49 euro)
Het liefst willen de autoriteit zijn die de beste antwoorden (met bronmeldingen in de vorm van waardevolle deeplinks) middels AI-chats deelt.
Patrick Petersen: AI lost alles op (behalve gezond verstand)
Goed nieuws! We hoeven binnenkort helemaal niets meer zelf te doen. Denken? Overrated. Beslissen? Laat dat maar aan de algoritmes over.
Patrick Petersen: Nu met 33 procent meer AI!
Vroegâh had je gewoon reclame. Een beetje overdrijven, een voice-over met BN’er-stem, een glanzende verpakking en vooral de belofte van: meer-meer-meer.
Patrick Petersen: Is AI slim of de mens dom?
Kun je kunstmatige intelligentie nog "intelligent" noemen als het geen bewustzijn of begrip heeft? Is het vooral een projectie van onze verwachtingen?
Patrick Petersen: Hoe Edgy-AI jouw wc-bril empathisch maakt
Edge AI is eigenlijk al een tijdje om ons heen maar wordt nu in het popi AI-domein getrokken. Edgy AI-washing dus.
Patrick Petersen: In conflict met mijn AI-agenda-assistent!
Ik heb een afspraak in het centrum. Althans, dat beweert mijn AI-agenda zo direct bij het wakker worden.
Patrick Petersen: AI-expert want u kunt ChatGPT openen!
Laten we de nieuwe realiteit even omarmen: de zelfbenoemde AI-expert is officieel gedevalueerd tot het niveau van Ik heb ooit Clippy gezien op Word 97
Patrick Petersen: AI-agents stalken en controleren in één
Je kent ze wel: de veelgenoemde AI-agents. Bij toepassing in media en marketing noemen we de ontwikkeling agentic marketing
Patrick Petersen: Apple noemt AI-modellen onbetrouwbaar
Ah, juni. De maand waarin tech journalisten hun koffers pakken voor Apple’s jaarlijkse zelfverheerlijkingsritueel: de Worldwide Developers Conference
Winactie: Maak kans op Ben jij klaar voor AI-selling?
In de uitgave AI-selling: AI in het verkoopteam ontdek je hoe kunstmatige intelligentie het verkoopproces fundamenteel verandert
Zijn organisaties digitaal vaardig genoeg?
In deze aflevering praten Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert met Charlotte Grotenhuis (Director of Partnerships MassiveMusic) en Patrick Petersen (AI-expert & eigenaar Nieuws.marketing)
Patrick Petersen: Meer AI = Minder privacy
We krijgen, volgens de experts binnenkort de heilige graal: AGI, dat is kort voor de buzzterm Artificial General Intelligence.
Patrick Petersen: OpenAI wil al jouw diepste geheimen!
Laten we het eens hebben over OpenAI’s briljante strategie rond privacy... die vooral ontbreekt.
Patrick Petersen: AI-selling: Koop dit van mij, je wilt het
Het AI-landschap biedt weer iets nieuws: AI-selling en Intelligent Commerce. Klinkt als iets uit een sci-fi film waarin robots je koelkast herprogrammeren
Patrick Petersen: Wilt u een koopknop bij uw AI-prompt?
Dus welkom in de AI-markt 2.0. Waar elk gesprek begint met advies… en eindigt met een affiliate-link.
Patrick Petersen: Zelf denken is zo 20e eeuw, groetjes AI
Waarom zou je nog zelf je hersenen inschakelen, als je ook gewoon een vraag in een tekstvak kunt typen
AI: Van wetenschappelijke revolutie tot Muppet-manie
Jaren van technologische vooruitgang—allemaal zodat we nu onze tijd kunnen besteden aan het genereren van plaatjes van Kermit de Kikker in Pixar-stijl
De klant wil bellen, geen gratis AI-chatbotje
Dat u met data van zwakke kwaliteit en gratis AI-toepassingen meer kapot maakt dan u ooit nog kunt herstellen, moet nog ergens landen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis