Tag Resultaten

Nathalie Peters en Marc Gooijer lanceren FRISK Agency - Michiel van der Ven heeft dagelijkse leiding

21-03-2023 | 10:08:00
Drie jaar na het lanceren van the in-housing company MORGENFRISK starten Nathalie Peters en Marc Gooijer een tweede bedrijf. Met digitaal marketingbureau FRISK Agency gaan de ondernemers zich specifiek richten op de mkb-sector

Diederik Breijer verlaat MORGENFRISK

09-04-2020 | 08:55:00
Het in januari opgerichte MORGENFRISK heeft door de Corona crisis een lastige start gemaakt. Diederik Breijer: “Wat drie maanden geleden begon met veel potentie, in een wereld vol energie en groei, is nu helaas een totaal andere wereld geworden met andere zorgen en prioriteiten

[Column] Nathalie Peters (MORGENFRISK): Stoppen met communiceren is voor merken niet de oplossing

26-03-2020 | 17:05:00
Sommige merken volgen de better be safe than say sorry-strategie, maar het verstijven, niet meer bewegen en niet meer communiceren is niet de oplossing

Saskia Wagenmakers voorzitter IAB Nederland

25-02-2020 | 09:55:16
Saskia Wagenmakers volgt Nathalie Peters op als voorzitter van IAB Nederland. Nathalie Peters was zes jaar voorzitter, wat de maximale termijn is

In-housing, het nieuwe normaal

13-01-2020 | 09:45:00
De verschuiving van bureau naar het zogenaamde in-house-model is in volle gang. Zoals elke trend of verandering begon het klein, maar wat begon met het zelf uitvoeren van searchgerelateerde activiteiten of social community management, is uitgegroeid naar tal van andere domeinen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.