Tag Resultaten
[Column] Michiel Veugelers: Olivia Newton-John & Ray Liotta spelen zichzelf in de biopics over hun leven!
De filmindustrie is altijd op zoek naar manieren om zichzelf te vernieuwen en te verbeteren, en een van de nieuwste ontwikkelingen is AI
[Column] Michiel Veugelers: The only way is up!
De feestdagenperiode zit er weer op en we staan fris en fruitig met nieuwe energie in 2023. Goed om eens terug te kijken naar het afgelopen bioscoopjaar
[Column] Michiel Veugelers: Waar is Halloween?
De bladeren vallen van de geel en roodgekleurde bomen, het regent op zijn Hollands veel, mistige flarden trekken ’s ochtends door parken en over weilanden, dat betekent dat Halloween er alweer aan zit te komen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happiness Amsterdam
Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen
Alfred lanceert campagne met dames van Van Dobben
Alfred en OnSocial hebben een merkcampagne ontwikkeld voor croquetmerk Van Dobben, waarin de dames uit de iconische Amsterdamse Eetsalon centraal staan
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis