Tag Resultaten
[Column] Bas Vlugt: Wakker liggen van 2024
Ik woon al meer dan twintig jaar in Haarlem. Toen wij hier vanuit Amsterdam kwamen wonen, woonde hier in de straat een gepensioneerde man die lithograaf was geweest
[Column] Marc Stubbé (Bisbrick): Waar het uitgeefmodel nieuwe kansen biedt aan professionele dienstverleners
Het bedrijfsmodel in de professionele dienstverlening heeft diepe wortels in het model van bestede tijd maal uurtarief. De consultant, jurist of expert schrijft haar tijd en het uurtarief is vervolgens bepalend voor de te betalen dienst
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.
TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam
[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis