Tag Resultaten
GroupM: This Year Next Year 2024, Dare to Choose over een veranderende AI-wereld
GroupM (WPP) organiseerde op 7 november 2024 voor de 13e keer het This Year Next Year 2024 evenement, met dit jaar de ondertitel Dare to Choose. Marketing Report was in Amsterdam aanwezig en tekende dit verslag op
De Mediabureau100 2024: Maiko Valentijn opnieuw op nummer 1
Maiko Valentijn is onveranderd de meest invloedrijke man in Nederlandse bureauwereld. Voor het derde jaar op rij is hij de nummer 1 in de Mediabureau100
[De Belofte 2023] Maiko Valentijn over Harry Homeijer
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Maiko Valentijn is Harry Homeijer, Head of Gaming bij GroupM
Maiko Valentijn nummer 1 in Mediabureau50 2023
Maiko Valentijn is onveranderd de meest invloedrijke man in Nederlandse bureauwereld, Voor het tweede jaar op rij is hij de nummer 1 in de Mediabureau50
Maiko Valentijn voorzitter MWG
Maiko Valentijn, CEO van GroupM (WPP) is gekozen tot voorzitter van de MWG, de branchevereniging van en voor mensen in de commerciele communicatie. Sonja Vroling, Manager Brand & Media bij KPN is benoemd tot vice-voorzitter. Daarmee nemen zij het stokje over van Saskia Caelen en Klaartje Kuypers
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail
Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek
Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken
Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.
Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis