Tag Resultaten

Frank Volmer over de Gouden Loeki 2024

21-03-2025 | 12:00:00
Marketing Report is bij Ster Gouden Loeki. We spreken met Bas Verheijen, Chief Commercial Officer van HEMA. Samen met Hotel L'Amour wint HEMA voor het tweede jaar op rij de Gouden Loeki

Frank Volmer over reclameverboden: Verbied het product, niet alleen de reclame

08-11-2023 | 21:28:00
Frank Volmer, algemeen directeur van de Ster heeft zich in de laatste DutchMedia Podcast scherp uitgelaten over de plannen omtrent reclameverboden bij sommige politieke partijen en hoe deze zijn omgegaan met het liberaliseren van de online gokmarkt

Ster 2024: daling GRP-basisprijs, gestuurd inkopen duurder

10-10-2023 | 14:59:00
Ster heeft aangekondigd de GRP-basisprijs 25-67 jaar met 5 procent te verlagen naar 660 euro. Daarmee komt Ster deels terug op de verhoging van 2023, die 14 procent bedroeg

Ster verhoogt tv-tarieven met gemiddeld 24 procent

15-09-2022 | 17:17:00
Ster verhoogt de prijzen voor het uitzenden van reclame bij de tv-zenders van de NPO gemiddeld 24 procent per 1 januari 2023. Tijdens Ster Focus heeft Frank Volmer, bestuurder van Ster aangegeven dat de Ster voorzichtig is met prijsverhogingen, mede omdat er veel onzekere factoren zijn

[Marketing Report Radio] René Zeedijk in gesprek met Frank Volmer en Ton Rozestraten over televisiereclame

21-08-2021 | 13:11:00
Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. Deze keer gaat hij in gesprek met Frank Volmer en Ton Rozestraten over televisiereclame


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:57
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes

Nike herinterpreteert Just Do It met Why Do It?

08-09-2025 | 10:13:19
De campagne richt zich op jonge atleten die hun weg zoeken in een tijd vol kansen en uitdagingen.

NEEW ontwikkelt eerste merkcampagne voor Norah

08-09-2025 | 10:04:02
Norah richt zich sinds de oprichting in 2014 op vrouwen van 35 jaar en ouder, een doelgroep die in de Nederlandse modebranche vaak onderbelicht blijft.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-09-2025 | 08:11:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant  • Hoorn

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.