Tag Resultaten
Alfred neemt short-form videocontent pionier OnSocial over
Deze strategische samenwerking versterkt Alfred’s positie in het digitale landschap en biedt merken nog meer wegen naar de Happy Many
[Interview] Yvette Belt en Eddy Salfischberger over Alfred en Freddy
Yvette Belt-Beekman wordt per 1 januari Managing Director van Alfred. CEO Eddy Salfischberger gaat Freddy leiden. Wij spreken hen
Yvette Belt-Beekman Managing Director Alfred, Eddy Salfischberger leidt Freddy
Yvette Belt-Beekman wordt per 1 januari Managing Director van Alfred. Ze komt van KPN, waar ze VP Brand, Marketingcommunicatie en Sponsorships is. Dit jaar eindigde ze op de eerste plaats in de Marketing100, de lijst van de meest invloedrijke mensen in de Nederlandse wereld van marketing
[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Eddy Salfischberger over Alfred International
Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio. Wij spreken Eddy Salfischberger, managing director van Alfred International
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time \ Amsterdam
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis