Tag Resultaten
Carien de Bas: Zonder connectie geen conversie
Leer van Nike, HEMA, Alzheimer Nederland en Kruidvat! Zo bouw je met oprechte connectie aan een sterk merk én duurzame groei.
[Forum] Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in het contentmarketingvak?
Deze keer in [Forum] de vraag: Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in het contentmarketingvak?
[Interview] Carien de Bas: Het succes van een merk ligt in het kennen van je kracht en vasthouden aan consistentie
Carien de Bas is een zelfstandige merkstrateeg. Zij is ook juryvoorzitter B2E, B2C & B2E van de Content Marketing Awards 2024.
[Column] Carien de Bas: De impact van partnerships tijdens de Olympische Spelen
Dit zijn de vijfde Olympische Spelen op een rij waarbij ik vanuit mijn vakgebied betrokken ben.
Carien de Bas lanceert een partnership- en positioneringsbureau
Ze heeft ruim 23 jaar ervaring bij toonaangevende merken in FMCG, in retail en aan leverancierszijde
[Column] Carien de Bas over marketing die je raakt!
Als liefhebber van het marketingvak, praat ik er graag over met vrienden. Het beeld is niet altijd even positief en betrouwbaar.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.
Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis