Tag Resultaten

Bob Koigi: OOH-markt groeit, maar kent flinke uitdagingen

06-06-2025 | 13:46:00
De Out-of-Home (OOH) advertentiemarkt, ooit synoniem met statische billboards en straatmeubilair, ondergaat momenteel een ingrijpende transformatie.

Bob Koigi: WPP sluit zich aan bij AI-gedreven transformatie

02-06-2025 | 12:03:00
Over de hele industrie laten bureaus en marketingreuzen traditionele modellen achter zich, gebouwd op personeelsaantallen

Bob Koigi: Marketeers gedijen onder druk met slimme moves

23-05-2025 | 11:09:14
Ondanks aanhoudende economische uitdagingen houden marketeers niet alleen hun momentum vast, ze vernieuwen het.

Bob Koigi: Hoe AI de toekomst van mode vormgeeft

12-05-2025 | 10:31:36
ACE en WE Fashion kondigen de lancering aan van Lookgen.ai. De AI-tool is de afgelopen maanden succesvol getest en geïmplementeerd op de e-commerceplatforms

Bob Koigi: Vertrouwen in creativiteit staat onder druk

02-05-2025 | 16:22:42
Marketeers, creatieven en bureaus kampen met een crisis die niet draait om talent of middelen, maar om geloof.

Bob Koigi: Reclame voor reizen ontwikkelt zich met hernieuwd vertrouwen

28-04-2025 | 11:52:21
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Bob Koigi: De kracht van speelse en bizarre marketing

04-04-2025 | 15:30:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Bob Koigi: De groeiende rol van gaming bij merkboodschappen

28-03-2025 | 10:04:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Bob Koigi: Merken die meebewegen bepalen de toekomst

21-03-2025 | 10:56:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Bob Koigi: De opkomst van adresseerbare advertenties

14-03-2025 | 12:47:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Bob Koigi: Tech-gedreven duurzaamheid

10-03-2025 | 13:45:30
Naarmate de wereldwijde focus op klimaatverandering toeneemt, heroverwegen industrieën hun ecologische impact.

Bob Koigi: Sociale media, het nieuwe winkelcentrum

03-03-2025 | 11:38:00
Deze week hebben Omnicom en The Interpublic Group of Companies, Inc. (IPG) een fusie aangekondigd, waarmee het grootste reclame- en marketingbedrijf ter wereld wordt gevormd.

De toekomst van influencermarketing

25-02-2025 | 12:30:18
Influencermarketing, wat ooit een niche-strategie was, is nu uitgegroeid tot een van de belangrijkste tools binnen digitale marketing

Merken gebruiken Valentijn voor betekenisvolle ervaringen

17-02-2025 | 11:31:00
In de weken voorafgaand aan 14 februari worden marketingcampagnes een achtergrond voor de feestdag, waarbij merken boodschappen van liefde verspreiden.

Hoe merken Black History Month ondersteunen

07-02-2025 | 15:57:00
Terwijl de wereld in februari Black History Month viert nemen merken concrete stappen om zwarte individuen en gemeenschappen te versterken

Hoe DeepSeek de toekomst van marketing zal beïnvloeden

31-01-2025 | 11:58:00
Het jaar is begonnen met ingrijpende verschuivingen in de reclame- en marketingindustrie, grotendeels aangedreven door fusies en overnames (M&A).

[Bob's World View] Wat de laatste F&O-ontwikkelingen voorspellen

20-01-2025 | 18:19:00
Het jaar is begonnen met ingrijpende verschuivingen in de reclame- en marketingindustrie, grotendeels aangedreven door fusies en overnames (M&A).

[Bob's World View] Belangrijkste trends en ontwikkelingen die 2025 zullen definiëren

13-01-2025 | 11:50:00
In 2024 hebben belangrijke ontwikkelingen de marketing-, reclame-, creatieve-, communicatie- en mediabranche gevormd.

[Bob's World View] Belangrijke ontwikkelingen die 2024 vormden

23-12-2024 | 09:30:08
In 2024 hebben belangrijke ontwikkelingen de marketing-, reclame-, creatieve-, communicatie- en mediabranche gevormd.

[Marketing Week] Bob Koigi: Wat de fusie tussen Omnicom en IPG betekent voor de reclame-industrie

17-12-2024 | 17:11:00
Deze week hebben Omnicom en The Interpublic Group of Companies, Inc. (IPG) een fusie aangekondigd, waarmee het grootste reclame- en marketingbedrijf ter wereld wordt gevormd.

[Bob’s World View] Buitenreclame herdefinieert consumenteninteractie in het digitale tijdperk

06-12-2024 | 13:06:00
Buitenreclame ondergaat een belangrijke transformatie en is niet langer beperkt tot statische billboards en posters

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.