Tag Resultaten
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen
Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is
Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht
Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.
Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden
Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak
Nu digitale advertising zich blijft uitbreiden via connected TV, video en het open web, groeit de druk op de industrie om transparanter te opereren
Bob Koigi: Waarom merken gaming niet meer kunnen negeren
Het publiek ziet er vandaag de dag anders uit dan twintig jaar geleden. Volwassenen boven de 50 jaar vormen bijna 30 procent van alle gamers in de VS
Bob Koigi: Sportfans zijn nu communities met invloed
Van miljardencontracten voor uitzendrechten tot straatvoetbal-geïnspireerde stunts: de sportwereld zit midden in een marketingrevolutie.
Bob Koigi: Foodmerken kiezen voor lef en creativiteit
Zoeken is aan het veranderen. Niet langer beperkt tot het zoekveld van Google, verspreidt het zich nu razendsnel over sociale media en videoplatformen.
Bob Koigi: Zoeken verschuift van Google naar TikTok
Zoeken is aan het veranderen. Niet langer beperkt tot het zoekveld van Google, verspreidt het zich nu razendsnel over sociale media en videoplatformen.
Bob Koigi: Groot contrast tussen marketingreuzen
De eerste helft van 2025 laat een verdeeld beeld zien in de wereldwijde reclame-, marketing- en communicatiebranche.
Bob Koigi: Buitenreclame doorbreekt de mediaruis
In een tijd waarin mediakanalen steeds verder versnipperen, digitale moeheid toeneemt en het vertrouwen in reclame afneemt, blijkt uit onderzoek
Bob Koigi: Importheffingen drukken op advertentiebeleid
Nu de wereldhandel steeds volatieler wordt, bevinden marketing- en reclamebureaus zich op onbekend terrein.
Bob Koigi: Grote merken versnellen hun AI-strategie
Kunstmatige intelligentie (AI) blijft een revolutie teweegbrengen in de manier waarop wereldwijde bedrijven opereren
Bob Koigi: Dit deed ertoe in Cannes
Cannes was dit jaar meer dan een viering, het was een statement.
Bob Koigi: Cannes International Festival of Creativity
Nu het grootste evenement binnen de creatieve marketingwereld, het Cannes Lions Festival eraan komt zetten bureaus en merken hun beste beentje voor
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.
Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys
De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.
Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Customer Success bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Customer success bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Projectmanager
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager - Hoorn
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis