Tag Resultaten
Elons Zaag
In essentie komt het neer op de versnelde uitrol van AI, wat de VS een voorsprong gaat geven op de rest van de wereld.
Bob Goulooze: A boy named Ashley
In Leiden is GroenLinks de grootste partij. Daarmee lijkt de democratie een halt toegeroepen. De partij werkt aan het steeds onleefbaarder maken van de stad
Bob Goulooze schrijft meest gelezen Marketing Report-column van 2024
De column Warmte van Bob Goulooze was de meest gelezen column op Marketing Report in 2024
[Column] Bob Goulooze: Song
Ik zat in de auto toen op de radio de melding kwam dat onze songfestival inzendig ‘s avonds de generale repetitie zou gaan missen
[Column] Bob Goulooze: Warmte
We hebben allemaal warmte nodig, zeker in de winter. We weten dat het klimaat sterk verandert en dat we daar gezamenlijk iets aan kunnen doen
[Column] Bob Goulooze: Qontent Fox dood door bank
Qontent Fox bestond sinds 2015. Ik moest het destijds in alle haast oprichten. Ik had namelijk een innovatie bedacht
[Column] Bob Goulooze: Zomervisie
In Nomad Century: How to survive the climate upheaval van Gaia Vince constateert zij dat we de aarde hadden kunnen redden, maar het niet hebben gedaan.
[Column] Bob Goulooze: Arbeidsmarkt
De arbeidsmarkt is krap, hoor ik ze vaak zeggen. Als ik zo’n ondernemer, directeur of manager hoor klagen moet ik altijd lachen. Het is natuurlijk niet zo dat er geen gekwalificeerd personeel rond loopt. Het is meer een kwestie van dat de werkverschaffers onrealistische verwachtingen hebben en irrelevante eisen hanteren die men maar niet wil loslaten. Neem nu een willekeurige vacature die ik op LinkedIn zag en die bol staat van irreële verwachtingen
Van Kleef sponsort Nationale Haring Smaaktest
De Haagse distilleerderij Van Kleef, producent van onder meer korenwijn, sponsort dit jaar de Smitsloo Groep Nationale Haring Smaaktest. De Haagse jeneverstoker is de enige overgebleven distillateur van de Hofstad.
[Column] Bob Goulooze: Down the drain
Ik vond hem tot de jaarwisseling ook wel sympathiek. Niet in de laatste plaats door zijn documentaire over Schotland
[Column] Bob Goulooze: Kaags judo
In de judosport gebruikt de judoka vaak de kracht of de actie van de tegenstander. In plaats van een aanval te weerstaan beweegt de judoka mee
[Column] Bob Goulooze: Haat en woke
Onlangs berichtte iemand dat zijn artikel van LinkedIn was verwijderd. De reden hiervoor was: het aanzetten tot haat. Nou dat is natuurlijk een kwalijke zaak
[Column] Bob Goulooze: Robot
De afgelopen 10 jaar, zegt Philips, heeft het bedrijf zich getransformeerd tot een focused leader wat dat ook moge zijn, in de gezondheidstechnologie
[Column] Bob Goulooze: B'wana he no home
Soms achtervolgen bedrijven je. Alsof je de laatste persoon op aarde bent aan wie zij hun diensten kunnen verkopen. Als dat gebeurt weet je dat het bedrijf onbetrouwbaar is.
[Column] Bob Goulooze: Annonceren
Annonceren, in de zin van aankondigen, bekendmaken, te kennen geven, is een belangrijk, maar onderschat middel om het publiek kennis te laten maken met een nieuw product, dienst of boodschap. Het heeft de functie van aperitief. Het zorgt voor publieke interesse
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis