Tag Resultaten
Dutch PR Awards 2025 | Marcommit PR Bureau van het Jaar
Marcommit is de grote winnaar van de Dutch PR Awards, die op 14 oktober werden uitgereikt in de Stadsschouwburg in Haarlem.
Niki Wijnen is PR Talent van het Jaar Dutch PR Awards 2025
Aan het woord is Niki Wijnen, campagnemarketeer bij de Koninklijke Nederlandse Golf Federatie
NewsLab wint PR Stunt van het Jaar Dutch PR Awards 2025
TeamNL Legends bij opening TeamNL Huis powered by Nederlandse Loterij – Olympische Spelen Parijs 2024
Dutch PR Awards 2025 | Vera Kops is PR Persoon van het Jaar
Aan het woord is Vera Kops, Vice President van TEAM LEWIS en genomineerd als PR Persoon van het Jaar 2025.
Knab wint GOUD bij Dutch PR Awards 2025
De case Knab Zzp Uurtarievenboekje 2025 is bekroond met goud in de categorie Finance
Crisp PR wint GOUD bij Dutch PR Awards
Utrecht energized is Europa’s eerste grootschalige Vehicle‑to‑Grid (V2G) initiatief met deelauto’s.
Hibou wint GOUD bij Dutch PR Awards 2025
AFAS introduceert de vierdaagse werkweek en kiest bewust voor het gesprek over werk, niet over software.
SuperRebel.Agency en PostNL winnen GOUD bij Dutch PR Awards 2025
De case Van klacht naar kans werd bekroond met GOUD in de categorie Social Media.
Alle winnaars Dutch PR Awards 2025
De prijzen bekronen onderscheidend PR-werk in campagnerubrieken én in vak- en persoonstitels.
Jongeren vragen geldadvies eerder aan AI dan aan ouders
Hoe ouder de jongere, hoe vaker AI: 7 procent van de 12-jarigen raadpleegt een chatbot eerder dan ouders; bij 16-jarigen is dat 14 procent.
PR100 2026 | De Genomineerden
PR100 2025 komt eraan! De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse PR wereld wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 4 december 2024 in SPANT! in Bussum
Danone, Sanquin en FICO kiezen voor samenwerking met Bijl PR
Het Rotterdamse PR- en communicatiebureau Bijl PR heeft vier klanten toegevoegd aan zijn portfolio. Danone Nederland, Sanquin, CVD en FICO
Tellent kiest Crisp PR voor groei in Benelux
Tellent, het internationale HR-platform dat is ontstaan uit de fusie met het Nederlandse Recruitee, heeft Crisp PR & Communicatie aangesteld als PR-partner voor de Benelux.
ANP Foto en Belgaimage starten gezamenlijke beeldbank
Het Nederlandse ANP en het Belgische Belga News Agency brengen hun beeldarchieven samen in een gezamenlijke onderneming.
Du Mosch, Peterse en Zwinkels starten PR-bureau numen
In Hilversum is PR-bureau numen van start gegaan, opgericht door Frank du Mosch, Stijn Zwinkels en Kirsten Peterse. Met Rituals als eerste klant
Uitreiking Dutch PR Awards 2025
Op dinsdag 14 oktober vindt de uitreiking plaats van de Dutch PR Awards 2025 tijdens een feestelijk avondprogramma in de Stadsschouwburg in Haarlem, een van de mooiste event locaties van Nederland
Lisanne Schneider Senior PR-Consultant UPR Agency
Met haar komst legt het bureau meer nadruk op lifestyle-, beauty-, corporate- en consumer brands in de Nederlandse markt.
ESN kiest ACE PR voor lancering in Nederland
De samenwerking richt zich op het vergroten van de naamsbekendheid en het claimen van een duidelijke positie in de concurrerende sportvoedingsmarkt.
TEAM LEWIS neemt Instinctif UK over
Het internationale PR- en marketingbureau TEAM LEWIS heeft de Britse tak van adviesbureau Instinctif overgenomen.
Refurbed kiest Counter voor eerste landelijke PR-campagne
De samenwerking begon met een campagne die direct brede landelijke aandacht kreeg, waaronder op NPO Radio 1, RTL Nieuws, NOS Stories en SBS
The Social Hub kiest Ovide Agency als PR-partner
Ovide zal zich richten op de corporate en brand PR van het internationale hospitality-merk. De samenwerking volgt op een eerder project.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.
Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis